Produktgendannelse (Laptop)

  • Jeg har pludselig fået lyst til at formatere min harddisk på min computer...


    Med min computer medfølgende der en CD som hedder produktgendannelse.


    Spørgsmålet er hvis jeg stopper den i, sletter den "alt" osse windows. så jeg skal installere/købe windows XP igen, eller installer den windows efter formateringen?


    "Produktgendannelse"
    Toshiba


    ADVARSEL:


    Re formatering af harddisken fjerner alle oplysninger på harddisken.
    Hvis du bruger mediet til produktgendannelse, mister du al software, som du havde installeret, og andre filer som du havde oprettet, siden du konfigurerede computeren.
    Bemæk, at din kan være leveret med yderligere installeret software. Yderligere kan ikke udelukkende gendannes fra mediet til produktgendannelse. Du har kun brug for at installere disse progammer separat fra andre medier

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

  • Hvis den bare formaterede var der jo ingen pointe med at have en CD til det!!


    Den genskaber "factory-defaults", dvs de programmer som maskinen som standart bliver leveret med.


    /ask

  • Den medfølgende CD, gør det der står på den. Altså sletter alt på harddisken og lægger Windows ind, så maskinen bliver som da du tændte for den første gang i sin tid.


    Så tag backup af alt hvad du har liggende på harddisken!

  • Lovely... :)


    Var osse det jeg havde regnet med... men ville være noget af en brøler, hvis det ikke foreholdte sig såen :)

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________