1

torsdag, 17. maj 2007, 23:46

Nogen som har nogen form for erfaringer med en af dem? Jeg har brændt varm på Zeptos nye Znote 6625WD og har næsten besluttet mig for at bestille den inde hos Zepto.dk

Men så anbefalede min bror mig, at jeg lige skulle tjekke zeptoeksperten.dk først, og af en eller anden grund er de ca. 1500,- billigere.

Nogen der kan fortælle mig hvorfor egentlig? Store partier de køber hjem, eller er der kompri med kvaliteten?

2

fredag, 18. maj 2007, 07:45

Citeret

Originally posted by Goony
Nogen som har nogen form for erfaringer med en af dem? Jeg har brændt varm på Zeptos nye Znote 6625WD og har næsten besluttet mig for at bestille den inde hos Zepto.dk

Men så anbefalede min bror mig, at jeg lige skulle tjekke zeptoeksperten.dk først, og af en eller anden grund er de ca. 1500,- billigere.

Nogen der kan fortælle mig hvorfor egentlig? Store partier de køber hjem, eller er der kompri med kvaliteten?

Zeptoeksperten har et tæt samarbejde med Zepto, og har udelukkende købt en Zepto shop for at kunne formidle deres produkter.

At de vælger at sælge dem billigere står jo for deres egen regning. Zepto sælger jo stadig et podukt hvergang Zeptoeksperten sælger et ;)

3

fredag, 18. maj 2007, 08:24

Købte min hos Zeptoeksperten da der var en hel del penge at spare. Det er stadig Zepto selv der yder support osv.
Jeg fik ændret min ordre hos Zeptoeksperten inden den blev sendt.

4

fredag, 18. maj 2007, 08:32

Ahh okay. Kæmpe hjælp I er kommet med så =) Var lidt nervøs for at de var gået på kompromi med kvaliteten =)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.