skal have nyt tastatur, mus, headsæt og en ny skærm

  • Hejsa



    jeg skal have nyt tastatur, mus, headsæt og en skrærm


    jeg har kigget på:


    skærm:


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307883


    mus:


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=306871


    tastatur:


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=155265


    og headsæt har jeg ikke kigget på.


    helst med et blåt look


    Hvad syntes i om det, er det godt? virker det? andre forslag?


    PS: jeg har vista

  • keyboardet skulle være fedt (har min bedste ven), musen kender jeg ikke, og skærmen har fået en del dårlig omtale pga. backlighting problemer.
    Har dog set den i op til flere signaturer her på siden, så nogen af dem kan vel kommentere angående det. Men jeg ved du kan få benq og siemens skærme til noget færre penge.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • jeg ved det ikke, jeg valgte ikke at købe den netop fordi den havde fået så meget kritik af backlight delen. Men på den anden side, min siemens skærm er vist ikke meget bedre.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • har lillebroren 206BW og den er bare suveren! ingen problemer her

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Originally posted by Karse
    har lillebroren 206BW og den er bare suveren! ingen problemer her


    hvad hvis du starter en film i mediaplayer, og pauser den inden der kommer billede (i fuld skærm) - så er den sorte farve jævn over det hele og ikke lysere ved kanterne i midten for oven og neden?

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • min 226BW har lidt backlight men lang mindre end min 19" benQ DVI

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • måske de alle har det. min sigma 19" har også en anelse, og min siemens 22" har mere - men er jo så også større, så det passer vel :)

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Razer deathadder skulle være den bedste mus for pengene!


    Jeg har tastaturet, altså g15 og det er også rigtig cool!!! men du skal dog lige være klar over at det fylder en del!


    Her er 3 forslag til headset!:


    Icemat siberia de er rigtigt behalige og have på, har dem selv! kan kun sige at de er pengene værd!


    Razer barracuda De vil jo bare se here nice ud sammen med den mus! Det skulle være RIGTIG god lyd.. Vil sige at det nok vil være det ultimative!


    Creative fatal1ty de er jo noget billigere og ser pænt fede ud!


    MVH. Flindt_DK :cheers:

  • Alle tastaturer kan jo skrive, så du bør vel egentlig vælge det du bare synes bedst om. Hvis du skriver meget, vil dog anbefale at du får et med flade taster. Det er efter min mening langt mere behageligt. Hvis du har prøvet at skrive på en bærbar ved du vel hvad jeg mener.


    Et eksempel kunne være Logitech UltraX - det er samtidigt væsentligt billigere end G15.

  • smag og behag er vel forskellig. Hvis han vil have et g15 tror jeg ikke at de der flade taster er det han søger efter.
    Personligt kan jeg ikke lide de flade - så ved man ikke hvornår man har trykket eller ej, eller om man taster forkert.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Razer deathadder skulle være den bedste mus for pengene!


    MVH. Flindt_DK :cheers:



    ja et kan godt være men g5 ligger bedst i hånden. razer mus er lidt for flade ...


    hygge

  • Imo...


    Drop razer det er noget bral og de sælger på look og tal. Der er flere som har haft problemer med dem og med driverne til dem.


    Snup en god gammel MS3.0 i stedet kanon mus og det virker bare. Ellers laver logitech også ok mus.


    Jeg må indrømme at jeg aldrig lige har kunne se pointen med et tastatur som det der, fylder jo 3/4 dele af et skrivebord og hvad skal man bruge alt det bral til ja....
    Bruger selv et logitech ultra x, fylder ikke så meget og er mega behageligt at bruge og koster små 150,-

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • bare køb en logitech lasermus, det er alligevel det bedste valg du kan lave.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Imo...


    Drop razer det er noget bral og de sælger på look og tal. Der er flere som har haft problemer med dem og med driverne til dem.


    Jeg har en kammerat der har en razor deathadder, og når du køre den hen over skærmen fatter man bare ikke hvordan den kan køre så rent.
    Han køre på en steelpad s&s og efter han skiftede fra en logitech et eller andet er hans aim blevet SÅ meget bedre i cs. Desuden er den kanon at holde på, sådan blød men sidder stadig godt fast. Så vil godt lige vide hvad du bygger den udtaelse på, for til hans mus var der alle de drivere så den kørte kanon.





    Jeg syntes du skulle gå efter deathadderen, og sådan et icemat siberia skulle man heller ikke tage fejl af. Ang. skærmen, så har jeg en 205bw, og jeg har aldrig haft problemer.

  • Quote

    Originally posted by neiro


    hvad hvis du starter en film i mediaplayer, og pauser den inden der kommer billede (i fuld skærm) - så er den sorte farve jævn over det hele og ikke lysere ved kanterne i midten for oven og neden?


    det er hvis der ikke er S panel i den.. der er to modeller af 226BW... ved at midtdata kun har modellerne med Spanel...


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=305897


    hvad jeg ville vælge af mus..


  • Bygger jeg på at jeg MANGE gange har set folk få helt ned over problemer med razer mus både den ene og den anden model. Nogen gange har det været drivere der har gjort det, den opførte sig mærkeligt laggede og frøs når drivere var installeret og kørte bare almindelig skidt uden. Andre gange har det været firmware og hardware fejl i selve mussen der har givet problemet.


    At tro en laser mus med syge dpi gør jer til konger i cs er imo at være MEGET blå øjet... tror i ikke at de pro spillere som nærmest lever af det ville have skiftet hvis den var så meget bedre ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy