Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. oktober 2003, 13:40

passer den

hey vil bare lige høre om den her cpu køler passer til mit bundkort (snakker om en Zalman CNPS7000A-CU) :))
Battlefield 3 - because i'm worth it

2

torsdag, 2. oktober 2003, 13:42

på zelmans side er der en liste over mb den passer på

http://www.zalman.co.kr/english/product/…d_list_eng.html

skulle passe på det mb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DEVIL_DK" (02.10.2003, 13:46)

3

torsdag, 2. oktober 2003, 13:56

Er det bare mig eller er der ik rigtigt nævnt nogen ASUS boards ? Jeg kender ihvertfald ingen af dem der står på listen - jeg håber den ka sidde på mit board - har bestilt een :)

4

torsdag, 2. oktober 2003, 14:07

den liste jeg linker til er til amd kort så sidder du og leder efter intel bundkort kommer du til at lede længe ROFL

5

torsdag, 2. oktober 2003, 14:11

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
den liste jeg linker til er til amd kort så sidder du og leder efter intel bundkort kommer du til at lede længe ROFL

UPS! Jeg sidder og sover - takker :))

6

torsdag, 2. oktober 2003, 14:12

når man trykker for at få en liste over intel kort får man en besked om listen ikke er klar endnu LOL

7

torsdag, 2. oktober 2003, 14:21

det vil altså sige den passer røv og nøgler til mit bundkort der står noget med at jeg skal klippe i den.. X(
Battlefield 3 - because i'm worth it

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement