Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

HeavyClaus

Gæst

1

tirsdag, 30. september 2003, 22:22

Hey

SÅ lige at tele2 reklamere med 512/128 til 340
overvejer at skifte over.
Nogen der har nogen erfaringer er det skidt/godt.
Tak

Forresten også hvis der er nogen der har skidt godt om webspeed, da det også står til overvejelse!

2

tirsdag, 30. september 2003, 22:53

hold dig langt væk

det køre af ht og mange har store problemer med det

service har de ikke noget af.

læs evt: her
http://www.overclocking.dk/forum.asp?mod…122424&emneID=9

3

tirsdag, 30. september 2003, 23:11

Citeret

Originally posted by Mr.Cartman
Hey

Tak

Forresten også hvis der er nogen der har skidt godt om webspeed, da det også står til overvejelse!

tjaa jeg ville da bestemt overveje det meget og eventuelt søge på forums som overclocking.dk / newz.dk / hol.dk og dk.edb.internet.udbydere.xdsl (news)

Har et par kollegaere der er meget godt tilfredse med deres Webspeed - har dog også hørt fra nogle at det ikke kører så godt, det kan være noget skidt nogle steder i landet og kører godt i andre

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

4

tirsdag, 30. september 2003, 23:14

har lige kørt denne test
http://www.internetkvalitetsguide.dk/Has…ler/TPTEST3.exe

jeg får 96.7% og 97.8 % til rådighed :)

tdc adsl bredbånd 2048/512

5

tirsdag, 30. september 2003, 23:36

Citeret

Hey

Tak

Har også hørt lidt negative røster omkring deres service - eller mangel på samme. Jeg har CyberCity og dem eeeeeeeeeeelsker jeg sgu - Har haft det næsten et år - og har været nede NUL dage - NUL timer - Nul mi......(get the picture)....

Samme hastighed koster pt. 395.- kr. - meeeeeeeen mon det varer længe før de hopper med på en lille rask priskrig.....

Pt. kører jeg dog med et 14.4 modem - da jeg lige er flyttet og ikke har fået den flyttet med endnu. Daaaaaaaaaaaaamn man skal være tålmodig........ X( X( X(

6

onsdag, 1. oktober 2003, 02:25

Jeg har Tele2Adsl 2048/512. Og den kører fint! MEN KUN 50% AF TIDEN! Deres net er totalt over belastet. Om formiddagen har jeg en ping på omkring 10-15 i diverse CS spil. Om aftenen er den på omkring 100-200. Deres net kan simpelt hen ikke følge med.
Kan download med 220 om formiddagen. Men maks med 50-60 om aftenen.
Havde TDC 2048/512 før. OG det kørt perfekt. Så håber bare de snart får fingere ud af r..... (kunne jo være der var små børn til stede) :-D

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

7

onsdag, 1. oktober 2003, 03:55

Citeret

Originally posted by SShadowS
Jeg har Tele2Adsl 2048/512. Og den kører fint! MEN KUN 50% AF TIDEN! Deres net er totalt over belastet. Om formiddagen har jeg en ping på omkring 10-15 i diverse CS spil. Om aftenen er den på omkring 100-200. Deres net kan simpelt hen ikke følge med.
Kan download med 220 om formiddagen. Men maks med 50-60 om aftenen.
Havde TDC 2048/512 før. OG det kørt perfekt. Så håber bare de snart får fingere ud af r..... (kunne jo være der var små børn til stede) :-D

Ja enig, jeg har også problemer med ping-tider, men har ikke længere problemer med båndbredte, så det går fremad for Tele2, bare ikke så hurtigt.. :)) :D

8

onsdag, 1. oktober 2003, 08:46

Citeret

Hey

Tak

Hvis du bor i en lille by,vil du nok ikke få problemer,men i størrer byer kører Tele2 elendigt.
Har en kammi som bor i en lille flække og han har aldrig problemer

9

onsdag, 1. oktober 2003, 09:02

jeg har tele2 512/128 og det kører fint hvad service angår så kan jeg ikke klage (kun over tdc installation) som tele2 så refunderede mig da det ikke var tilfredsstillende.
Med hensyn til lang ventetid på servicen så har de jo nærmest foræret højhastighedsbredbånd væk så de har vel flere tusinde nye kunder og det er da nødt til at påvirke servicen ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

10

onsdag, 1. oktober 2003, 09:45

http://www.e-pressen.dk/forum.php?id=23914

der står også lidt løst og fast om tele2 - det ser ikke særlig vellykket ud. Langt de fleste har problemer med det :]

Jeg tror jeg holder min TDC linie lidt endnu...

11

onsdag, 1. oktober 2003, 10:57

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

der står også lidt løst og fast om tele2 - det ser ikke særlig vellykket ud. Langt de fleste har problemer med det :]

Det jeg kan læse af det link er at bådbredden faktisk er det samme hvad enten du vælger tele2 eller tdc så dit argument holder ikke ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

12

onsdag, 1. oktober 2003, 12:18

Citeret

Originally posted by Johnny

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

Det jeg kan læse af det link er at bådbredden faktisk er det samme hvad enten du vælger tele2 eller tdc så dit argument holder ikke ;)

Ja den LOVEDE mængde båndbredde er den samme, men nærlæs det dog - kig også efter debatter på newz.dk
Der er nogen der skriver om nogen meget meget slemme pingtider om aftenen, og der er andre der har postet screenshots fra bandwith testers, og det ser ikke godt ud :]

Jeg er ik kommet med nogen argumenter - siger bare at det ikke ser lovende ud, og at jeg holder mig væk fra det indtil jeg ka læse om et overvejende flertal der rent faktisk er tilfreds med Tele2 ADSL...

13

onsdag, 1. oktober 2003, 14:42

JEg var en af dem der bestilte Tele2ADSL for 4 måneder siden da de først kom frem med deres særdeles gode tilbud.. 2048/512 til 530 kr.. en pris der lå over 250kr lavere end TDC (og vist stadig gør det).
At jeg så ventede 3 mdr på at få det konverteret mente jeg så var noget jeg kunne leve med.
Da den store dag (3/9-03) kom testede jeg selvfølgelig min hastighed. Pokkers.. det viste sig at jeg havde en linje der svarede til en 1024/512.. efter lidt telefon-support med Tele2 fik jeg at vide at det nok ville blive bedre dagen efter. Men nej.. den følgende uge blev det værre og værre.. det endte faktisk med at jeg havde en hastighed der svarede til et 9600 modem.. 2Kb forbindelse...
Efter lidt mere snakkeri kom det frem at Tele2's backbone ikke var stor nok og den derfor skulle opgraderes.. det ville den blive 26/9.. så jeg ventede og ventede.. 14 dage med laaaaaaangsomt internet.. det samme gjorde tusinder af andre stakler.
Endelig kom den 26/9.. og klokken 15 sagde det SLAM!! nettet var nede i 15 min.. da det kom op igen prøvede jeg lige en lille test igen.. 218Kb/sec susede det afsted med.. og har kørt der lige siden.
Jeg hentede faktisk en.. uhm.. sikkerhedskopi.. af Halo på 1 time og 15 min i går.. 700Mb.
Så man må sige at efter den opgradering er der sket noget.. det kører perfekt nu og håber at det bliver ved.

Min mening er at hvis man er forberedt på at man (måske) kan løbe ind i lidt problemer i starten.. så er Tele2 et ganske fint valg.

14

onsdag, 1. oktober 2003, 20:51

Citeret

Originally posted by Johnny
jeg har tele2 512/128 og det kører fint hvad service angår så kan jeg ikke klage (kun over tdc installation) som tele2 så refunderede mig da det ikke var tilfredsstillende.
Med hensyn til lang ventetid på servicen så har de jo nærmest foræret højhastighedsbredbånd væk så de har vel flere tusinde nye kunder og det er da nødt til at påvirke servicen ;)

Jeg er 100% enig med dig. jeg har 1024-256 men pga lang leveringstid har tele2 givet mig 2048-512
fra i dag 1-10-03 og resten af året til 512-128 pris.
mit adsl har været ned ca 1 time på den månede jeg har haft det.

Edit: stavebøf

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "master" (01.10.2003, 20:52)

15

onsdag, 1. oktober 2003, 21:00

HOLD JER MEGET LANGT VÆK FRA TELE2

jeg skulle have haft mit oprettet med det super tilbud de kom med i maj måned. de skrev at det ville blive oprettet omkring den 9 juni..... den første sept. blev det så ændret til og det blev det så også. der er bare lige det at det ikke virker endnu og at jeg skal have en teknikker ud for 2 gang for at se om han kan finde fejlen. det er så ok hvis det ikke var fordi at det tager omkring en time at komme igennem til deres support og omkring en halv time at komme igennem til deres service hoveder.

det var alt hvad jeg havde at sige

ps

jeg har lige fået en lille regning på 1050 for de første 3 måneder som jeg har haft inet i. og så skulle jeg til at ringe igen til dem og forklare at jeg ikke havde haft indernet noget af tiden.

fuck for nogle svandse.

det er bl.a. en af grundene til at jeg ikke er at finde på dette forum for tiden.

well anyway....CYA

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.