Nogen erfaringer med 3-mobilt bredbånd?

  • Jeg overvejer at skifte mit Clearwire Wimax internet ud med 3 mobilt bredbånd, da jeg kan se de tager det samme for det, men at 3's er ½ gang hurtigere til samme pris..


    Nogen der har erfaringer med 3 mobilt bredbånd til computer??


    Jeg har i forvejen 3 på mobilen og der virker det nu meget godt..

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    man kan ikke downloade med den speed man får
    2mb=0,2mb lol


    det kun til at gå på netted


    1. - Hallo, hva snakker du om? 2mb=0,2mb giver jo ingen mening, det er et direkte usandt udtryk.. :pokey:


    2. - Ydermere køber man da kun 3G bredbånd for at bruge nettet? Hvis man vil downloade kan man da bare få fiber.. :idea:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    1. - Hallo, hva snakker du om? 2mb=0,2mb giver jo ingen mening, det er et direkte usandt udtryk.. :pokey:


    2. - Ydermere køber man da kun 3G bredbånd for at bruge nettet? Hvis man vil downloade kan man da bare få fiber.. :idea:


    Selvom det lidt er noget vrøvl han siger, så er der en lille grad af sandhed i det. Hvis han kunne formulere sig ordenligt.


    2 Mbit/s = ca. 0,2 MB/s - Nok det han ville sige ... må man vel håbe :boxed:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Selvom det lidt er noget vrøvl han siger, så er der en lille grad af sandhed i det. Hvis han kunne formulere sig ordenligt.


    2 Mbit/s = ca. 0,2 MB/s - Nok det han ville sige ... må man vel håbe :boxed:


    Det er korrekt Grill ;).. Går der ikke 8 bit på en byte?


    - eller husker jeg helt forkert :crazyeyes:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • hva skakker du om :pokey: prøv nu lige at brug de små grå


    jeg har praktisk erfaring med 3`s mobil net og med en 2mb linje kan man downloade med ca. 0,2-0,3mb fordi det er så ringe

  • Hey hov stop!!!


    Jeg er udemærket inde i det binære talsystem så de lektier må I venligt smide i en anden tråd.


    Det jeg ville høre var om der var nogen med praktisk erfaring i 3 mobil bredbånd til computer (altså ikke gennem en mobil!)


    Er der andre, ligesom DonRon der har samme erfaringer??


    Jeg bor i et område hvor der er rigeligt med dækning og meget sjældent er knas med min 3 mobil, så tænkte at jeg måske skulle skifte til 3 computeren også.


    Hvis jeg ville kunne jeg snildt få 20-30 MBit/s her i området, men jeg har brug for at kunne være mobil, derfor har jeg nu i snart 1½ år haft Wimax og ser nu 3 som et alternativ.


    Men hvad siger I?

  • Er der virkelig ingen med erfaringer med dette produkt?


    Er også selv interesseret, da jeg selv bruger 4 timer med offentlig transport (mellem ballerup og ringsted så der burde være god dækning på det meste af ruten), så det kunne være meget rart at have en lappy med internet adgang.

  • Jeg kender selv 2 med det, Dog her i odense. Og her virker det fint lige meget hvor henne de er.
    Men de brokker sig en smule over at det kan være lidt langsomt.
    Det kan vel være fordi de er steder uden ordentlig dækning.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia
    Jeg kender selv 2 med det, Dog her i odense. Og her virker det fint lige meget hvor henne de er.
    Men de brokker sig en smule over at det kan være lidt langsomt.
    Det kan vel være fordi de er steder uden ordentlig dækning.


    Okay, kewl nok takker. :)


    Tror bestemt jeg skal overveje det nærmere, når jeg får den bærbare.