Proiblemer med internet

  • Hej medsammen svorne Nørder


    Jeg har cyber city bredbånd og spiller BF2142 i de sidste par dage har jeg haft problemer med hastigheden på forbindelsen det skulle være en 2038/384 og det plejer at være ok. er der nogle måde at teste hastigheden på ens forbindelse på.
    I dag er det gået helt galt for jeg kan ikke engang logge på en gang i mellem så min anden teori er at min kone "måske" kom til at åbne en mail fra et pakke firma som virkede lidt skummel. Jeg har skanet hele min computer med nortors virusskanne og køre med deres 360 på min PC.


    Er der nogle der har nogle forslag jeg skulle gerne have mit fix BF snart jeg ryster over det hele og min pegefinger klør


    Hilsen rolloboy

  • Du komme endnu en gang til min redning ask det er ved at blive en vane hvad skal jeg gører for at komme til at køre igen og hvad gør denne mail ud over at lave gæk med mit internet.

  • Mit net virker som om det køre mere stabilt igen og jeg har kørt en komplet virus skaning der ikke fandt noget.
    Min kone siger hun ikke åbnede den vedhæftede fil fra FedEx men kun mailen kan det rede mig eller er skaden sket allerede der :rolleyes:.
    Eller kan jeg være så heldig at det bare være cybercity der ikke køre optimalt. kender du/i nogle programmer der tester internet hastighed, event afsløger hvilke programmer der bruger net forbindelsen og spære for dem. Det er lidt iraterende når et program beslutter sig for at opdatere mens jeg spiller X(.

  • Quote

    Originally posted by Rolloboy
    Mit net virker som om det køre mere stabilt igen og jeg har kørt en komplet virus skaning der ikke fandt noget.
    Min kone siger hun ikke åbnede den vedhæftede fil fra FedEx men kun mailen kan det rede mig eller er skaden sket allerede der :rolleyes:.
    Eller kan jeg være så heldig at det bare være cybercity der ikke køre optimalt. kender du/i nogle programmer der tester internet hastighed, event afsløger hvilke programmer der bruger net forbindelsen og spære for dem. Det er lidt iraterende når et program beslutter sig for at opdatere mens jeg spiller X(.



    http://www.master-page.dk/dios…ld.php?lng=da&pg=121&id=1


    Filnavn: TPSpeedStat1.0.exe



    Det bedste der findes.

  • Det kan godt være ustabilitet fra udbyder. Prøv hvis det kommer igen så prøv at hold lidt øje med din netforbindelse og se efter om der sendes meget data (brug evt. taskmanager/network).


    /ask

  • jeg har selv cybercity når jeg syntes at det begynder at blive lidt ustabilt reseter jeg min router
    "husk at de skal ændre din bruger profil inden du kan bruge dit internet igen"


    det kan osse være spyware havede selv en for et stykke tid siden der brugte 95% af min download bandwith
    Norton kunne ikke finde den men kaspersky kunne http://www.kaspersky.dk/?gclid=CM3f0OHGhowCFRx6EAodqwfpxA

    Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

    2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube