Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 28. september 2003, 18:56

jeg overvejer at købe en SATA HD (Maxtor) på 120 Gb er der nogen der ved hvor meget den larmer ?? ca.... mere end dem der køre med fluid ? :]

Battlefield 1 - because i'm worth it

2

søndag, 28. september 2003, 20:27

Jeg har den .... og du skal nok overveje Seagate eller Western Digital. For min Maxtor larmer lige lovlig meget ... er egentlig lidt skuffet, men ydelsen fejler intet.

WD har vist også den bedst ydende SATA på 7200 RPM ...

3

søndag, 28. september 2003, 20:28

Uiiii.... Uiiii.... Uiiii.... Boing... Boing... Uiiii....Uiii....Uiiii... :))

Jeg ville vælge en Seagata 7200.7.... :))

4

søndag, 28. september 2003, 20:36

Citeret

Originally posted by GrillRotten

til hvor meget?? overvejer at købe en mere til min... hvorfor kan jeg ikk komme ind på edbpriser.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "niszen" (28.09.2003, 20:40)

5

søndag, 28. september 2003, 20:39

Citeret

Originally posted by niszen

Citeret

til hvor meget??

www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374628084

Men nu er Maxtor jo lidt billigere...

Har tænkt på at købe et par SATA for jeg skal snart installere Windows om igen.... Så virker det ikke så formålsløst...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (28.09.2003, 20:39)

6

søndag, 28. september 2003, 20:55

Citeret

Har tænkt på at købe et par SATA for jeg skal snart installere Windows om igen.... Så virker det ikke så formålsløst...

LOL da :))

Tror også jeg ska have købt et par stykker, skal også snart "reinstall" så jeg tror lige jeg tager et 9800pro med, så der er en grund til det :))

7

søndag, 28. september 2003, 21:03

Citeret

Originally posted by cla

Tror også jeg ska have købt et par stykker, skal også snart "reinstall" så jeg tror lige jeg tager et 9800pro med, så der er en grund til det :))

He he... Ja, det er jo det.... Desværre er jeg ikke lavet af penge... Er ved at spare lidt op til den der KISS 558, så jeg skal jo holde mig tilbage... :rolleyes: .... Selv den prommy er blevet udskudt bare fordi KISS smider sådan en fed afspiller på markedet om et par mdr.... Svin. *G* :))

8

søndag, 28. september 2003, 21:05

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

He he... Ja, det er jo det.... Desværre er jeg ikke lavet af penge... Er ved at spare lidt op til den der KISS 558, så jeg skal jo holde mig tilbage... :rolleyes: .... Selv den prommy er blevet udskudt bare fordi KISS smider sådan en fed afspiller på markedet om et par mdr.... Svin. *G* :))

Ja det er fanme ikk fair! :))

9

søndag, 28. september 2003, 21:13

Citeret

Originally posted by cla
Ja det er fanme ikk fair! :))

Nej, de er sgu lidt lede... :)) ... Men glæder mig nu. :))

10

søndag, 28. september 2003, 22:39

Citeret

Citeret

Originally posted by niszen

Citeret

til hvor meget??

www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374628084

Men nu er Maxtor jo lidt billigere...

Køb du bare et par Seagate 7200.7 - tvivler på du vil fortryde det. Har selv en Maxtor som faktisk kan høres X( X(

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.