Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 28. september 2003, 12:15

Hej alle
Jeg har et stort problem med mit nye bundkort abit
NF7-s ver.2 .
Efter at have monteret det nye bundkort og en ny amd barton 2500 , og havde sat det også nye waterchil til , kom det store øjeblik hvor jeg skulle starte op MEN.
Computeren startede ok op uden nogle bios bip, efter ca 10 sek kom der det sædvanlige skærmbilled med Prees Del for enter setup or an press alt+F2 to enter AWDFLASH.
Nu kommer problemet derefter sker der ikke noget lige meget om jeg trykke Del eller alt-F2 , det eneste jeg kan se er at hdd led er tændt hele tiden uden harddiskene køre og jeg bruger ikke sataen enu.
Jeg har prøver et ress. CMOS dette hjalp ikke jeg har prøver et have kølere til fan 1 + nb køler tændt for at se om det var fordi kortet troede at det ikke blev afkølet, men det hjalp heller ikke , jeg har prøvet et anden tastatur , det var heller ikke det.
Nu er jeg snart på herrens mark .
Der heller ikke cpueren for over der hvor der er talt ram op står der xp 1100 MZh.

Hjælp hvad skal jeg gøre

2

søndag, 28. september 2003, 14:43

kunne måske være at den er sat kun til sata i bios...........................

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

3

søndag, 28. september 2003, 15:13

hver gang mine nye comps ik starte op er det næsten atid dem man skruer skruer i neden under motherboardet der røre ved motherboardeds print og kortslutter noget.

og når jeg ik kan få min com til at starte tage jeg altid alt ud af den og samler den. uden kabbinet så virker det sku :D

| A64 3500+ 2.2@ 2.7 @ 1:1
| Asus A8V *Vdimm mod* *Vcore drop mod*
| 2x256 HyperX @ BH5 *2225 @ 240fsb @ 3.2v
| super tornado 400W @ *3.3 mod 3.8v *

4

søndag, 28. september 2003, 20:57

Citeret

Originally posted by WiruZDK
hver gang mine nye comps ik starte op er det næsten atid dem man skruer skruer i neden under motherboardet der røre ved motherboardeds print og kortslutter noget.

Lyder rimlig sygt 8o

5

mandag, 29. september 2003, 09:54

Hvor kan man slå sata fra i bios?
Jeg fik liv i computeren ved at pille ide 2 fra..
Men nu kan jeg komme ind i bios , men nu vil den ikke boute vidre og spørger on en sata driver.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.