1

torsdag, 5. april 2007, 09:00

Heysa.

Nåh, jeg har et ASUS M2N-SLI Deluxe Socket AM2 NVIDIA nForce 570 . jeg har lidt et problem hvor at min pc den dør for mig, hvis jeg prøver at aktivere sli mode med mine 2 asus x7600gt'er. eller hvis jeg sidder og spiller kan den osse finde på at dø midt i det hele. Så for et par dage siden bestilte jeg 2x 512 ocz gold ram, ekstra og satte dem i, og slam spanden gider ikke starte, nå så tester jeg ramene individuelt og de virker fint alene uden problemer over hovedet, nå så satte jeg dem alle sammen i igen, efter at have skilt spanden helt til atomer, og samlet den igen, da jeg så starter den op virker den fint, "Knald" så sker det igen den dør inde i et spil, nu har jeg prøvet at sætte en anden psu til, ja sågar har jeg prøvet at sætte 2 til en der kun køre : MB og CPU og en anden til diske / dvd drev. stadigt det samme.

jeg kunne godt tænke mig at vide om andre har haft sådanne problemer eller det bare er mig, eller om det er bundkortet der ikke helt kan klare mosten / er defeckt.
eller hvad ville i anbefale af psu jeg kunne prøve, min ene er lidt på den lille side

på forhånd tak.

Andreas

"edit"

ps. varme er ikke noget problem

MB : ASUS M2N-SLI Deluxe Socket AM2 NVIDIA nForce 570
Cpu : 3800+ 2ghz x2
Gpu : 2x asus 7600gt
ram : 4x 512 ocz gold
system disk : 10k raptor disk

Amd64 x2 3800+ - 2ghz
ASUS M2N-SLI Deluxe Socket AM2 NVIDIA nForce 570
Ocz Gold Performance 4x 512mb
Asus 7600gt x2 @ sli "when working"
80gb maxtor / 40gb maxtor / 76gb 10k raptor.
400watt psu :/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Monst3r" (05.04.2007, 09:03)

2

fredag, 6. april 2007, 08:21

Citeret

Originally posted by Monst3r
Heysa.

Nåh, jeg har et ASUS M2N-SLI Deluxe Socket AM2 NVIDIA nForce 570 . jeg har lidt et problem hvor at min pc den dør for mig, hvis jeg prøver at aktivere sli mode med mine 2 asus x7600gt'er. eller hvis jeg sidder og spiller kan den osse finde på at dø midt i det hele. Så for et par dage siden bestilte jeg 2x 512 ocz gold ram, ekstra og satte dem i, og slam spanden gider ikke starte, nå så tester jeg ramene individuelt og de virker fint alene uden problemer over hovedet, nå så satte jeg dem alle sammen i igen, efter at have skilt spanden helt til atomer, og samlet den igen, da jeg så starter den op virker den fint, "Knald" så sker det igen den dør inde i et spil, nu har jeg prøvet at sætte en anden psu til, ja sågar har jeg prøvet at sætte 2 til en der kun køre : MB og CPU og en anden til diske / dvd drev. stadigt det samme.

jeg kunne godt tænke mig at vide om andre har haft sådanne problemer eller det bare er mig, eller om det er bundkortet der ikke helt kan klare mosten / er defeckt.
eller hvad ville i anbefale af psu jeg kunne prøve, min ene er lidt på den lille side

på forhånd tak.

Andreas

"edit"

ps. varme er ikke noget problem

MB : ASUS M2N-SLI Deluxe Socket AM2 NVIDIA nForce 570
Cpu : 3800+ 2ghz x2
Gpu : 2x asus 7600gt
ram : 4x 512 ocz gold
system disk : 10k raptor disk

Opdateret bios?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

3

fredag, 6. april 2007, 09:05

Sry for OT

#Tarantula
Burde du ikke tjecke din PM box

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.