Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. september 2003, 14:01

Jeg har et GIGANTISK problem!, jeg farvede mit kabinet sort i Torsdags. Men nu hvor jeg skal sætte fronten på igen. Så skal Start/reset ledningerne på bundkortet igen, jeg kan ikke har lavet en tegning af eller noget for jeg havde så meget adrenalin i kroppen for NU SKULLE JEG FANDME SPRAY MIT KABINET.. dog-slag til mig ja ;(

Dette er mit kabinet:

Som også har den sjove, "runde" "ovale" --> start/sluk knap..

Dette er mit bundkort (det er BRUNT, ikke lilla :] )

Som i kan se, er der sådan 4 små "stik" i venstre side. DER skal stikkene i, men ved ikke hvilken kombination ;(

Jeg har lige prøvet at lave en lille tegning, af de 4 små stik, der ligger på mit bundkort

Okay, jeg har 6 stik, 2 usb stik,
en hvor der er tegnet et "+" og et "-" og hvor der står H.D.D. LED
Et hvor der står: "RESET SW"
Et hvor der står: "M/B SW"
Også et stik, hvor "hovedet" er adskilt, (grøn og hvid), hvor den grønne står "POWERLED +", og den hvide står "-"..
(alle stikkene består af 2 forskellige farvet ledninger sat sammen med et "hoved", hvor ovenstående text står på)

Jeg har både kigget i min "Mainboard Manual", men ingen hjælp at hente der. ;(
[SIZE=3]Spørgsmålet er så:, Hvor skal jeg stikke stikkene ind henne?[/SIZE]

-Håber jeg har været så specifik som mulig, :]

2

lørdag, 27. september 2003, 14:05

Det står jo her...

3

lørdag, 27. september 2003, 14:06

Citeret

Originally posted by Noobie
Jeg har et GIGANTISK problem!, jeg farvede mit kabinet sort i Torsdags. Men nu hvor jeg skal sætte fronten på igen. Så skal Start/reset ledningerne på bundkortet igen, jeg kan ikke har lavet en tegning af eller noget for jeg havde så meget adrenalin i kroppen for NU SKULLE JEG FANDME SPRAY MIT KABINET.. dog-slag til mig ja ;(

Dette er mit kabinet:

Som også har den sjove, "runde" "ovale" --> start/sluk knap..

Dette er mit bundkort (det er BRUNT, ikke lilla :] )

Som i kan se, er der sådan 4 små "stik" i venstre side. DER skal stikkene i, men ved ikke hvilken kombination ;(

Jeg har lige prøvet at lave en lille tegning, af de 4 små stik, der ligger på mit bundkort

Okay, jeg har 6 stik, 2 usb stik,
en hvor der er tegnet et "+" og et "-" og hvor der står H.D.D. LED
Et hvor der står: "RESET SW"
Et hvor der står: "M/B SW"
Også et stik, hvor "hovedet" er adskilt, (grøn og hvid), hvor den grønne står "POWERLED +", og den hvide står "-"..
(alle stikkene består af 2 forskellige farvet ledninger sat sammen med et "hoved", hvor ovenstående text står på)

Jeg har både kigget i min "Mainboard Manual", men ingen hjælp at hente der. ;(
[SIZE=3]Spørgsmålet er så:, Hvor skal jeg stikke stikkene ind henne?[/SIZE]

-Håber jeg har været så specifik som mulig, :]

Det står beskrevet i manuale ;) læs den igen...

Du har været meget specifik (sjældent man ser så mange oplysninger til et spørgsmål).....

4

lørdag, 27. september 2003, 14:07

Jamen har prøvet pisse mange gange, men den reagere slet ikk ;(

Gider du ikke skrive/tegne hvor de skal sætte i?

5

lørdag, 27. september 2003, 14:08

Vis man ser på "stik-tegningen", skal stikkene så sættes i vandret, eller lodret? :O

6

lørdag, 27. september 2003, 14:14

Citeret

Vis man ser på "stik-tegningen", skal stikkene så sættes i vandret, eller lodret? :O

vandret

7

lørdag, 27. september 2003, 14:17

kan du ikke lige skrive hvad dit mb hedder og hvad model det er så skal jeg forsøge hjælpe dig :)

8

lørdag, 27. september 2003, 14:20

hvad er M/B SW egentlig?, og hvor skal den være på stikkene?

Tænkte på at sætte den der hvor der står "ACPILED".. er jeg på rette spor?

9

lørdag, 27. september 2003, 14:24

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
kan du ikke lige skrive hvad dit mb hedder og hvad model det er så skal jeg forsøge hjælpe dig :)

MB = MOtherboard? right? :]

Bundkort: ECS K7S5A+
EDIT: Det er det eneste der står om mit MB, på min faktura :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Noobie" (27.09.2003, 14:25)

10

lørdag, 27. september 2003, 14:29

Citeret

hvad er M/B SW egentlig?, og hvor skal den være på stikkene?

Tænkte på at sætte den der hvor der står "ACPILED".. er jeg på rette spor?

motherboard switch = den der tænder comp.....

Og ja mb=motherboard ;)

Den kan du bare prøve dig frem med ;)

EDIT: åbn den manual der er på den her side det står fint beskrevet i den ;)http://www.ecs.com.tw/download/dw_spec.asp?product_id=75

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (27.09.2003, 14:32)

11

lørdag, 27. september 2003, 14:38

Henter Manual.. :]

Hvad fanden er det, det program der skal bruges til åbne "åbne" manualen HEDDER??!

EDIT: LOL SORRY, downloader det nu :]

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Noobie" (27.09.2003, 14:42)

12

lørdag, 27. september 2003, 14:42

en anden gang køb dig et rigtig bundkort :)

nå men på side 12 i din manual står der hvad ledninger der skal sidde hvor for at
tænd/sluk
reset
hd led
powerled

virker dog ikke så tydelig hvis man er ny :)

side 22
står der hvordan usb sættes til også lidt rodet
men det er et ecs mb og sådan er de det er jo biligt ;)

M/B SW

må væer din power sw sw = switch

det stik med et + og - på må være din pc speker
den skulle gerne have 2 ledninder men sidde i et stik men plads til 4
der står på side 10 i manualen hvor den skal sidde.

13

lørdag, 27. september 2003, 14:44

denne bruges til at åbne manualen
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

14

lørdag, 27. september 2003, 14:49

Nu er det eneste sjove i det her pis bare at, i min "bog" (Bogen om mit MB) står der på side 12 hvordan man installere ram blokke

men, er ved at downloade "Manualen" fra internettet. Og det der program der skal til, Adobe Reader :rolleyes:

HOUSTON!, PLZ STANDBY

15

lørdag, 27. september 2003, 15:08

Noobie
sig efter mig
næste gang køber jeg et ordntlig bundkort
næste gang................................................................................................................

16

lørdag, 27. september 2003, 15:18

......Næste gang køber jeg et 31337 bundkort, og tager det gamle, løber hurtigt hen til Devil_Dk og slå ham med det på hans hoved på det sidder fast i hans horn..

17

lørdag, 27. september 2003, 15:21

Citeret

......Næste gang køber jeg et 31337 bundkort, og tager det gamle, løber hurtigt hen til Devil_Dk og slå ham med det på hans hoved på det sidder fast i hans horn..

Tror han bøjer hovedet frivilligt :-)

18

lørdag, 27. september 2003, 15:40

[SIZE=5]OMFG ![/SIZE]
Jeg har sat ledningerne, efter bedste Noobie stil ;)
så jeg tænker, nu er den fandme i vinkel..
Så når jeg putter "strømstikket" i min Strømforsyning, reagere den i ½sekundt ;(
Mine dioder lyser og min CPU-FAN bevæger sig, men ikke mere end 1 sekundt.. ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Hvad går der galt?,

btw: Det "tænder" ikk, når jeg trykker på PowerKnappen..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.