Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. september 2003, 13:45

Jeg har haft nogle problemer med min com. Jeg købte den hos computerland bundkort P4S5A/DX+ en 2,533 ghz men den flipper ud i grafikken men hvis jeg sætter den ned på 1,9 ghz virker det men så er jeg jo blivet snydt det er jo ik særlig hurtigt, mit grafikkort er en geforce 4 ti 4200 8x agp har haft den sendt ind igen men de kan ik finde nogle problemer, er det nogle nye drivere jeg mangler eller hvad kan jeg gøre?? Jeg bruger nvidia drivere med det er først der det går galt nå jeg ins dem inde jeg får dem køre det godt som 2.533 ghz men så kan den ik køre ret meget hvis jeg ik får nogle drivere så hvad for nogle skal jeg så have?. Jeg har også hørt at det måske er mit grafikkort der køre jo med 8x agp men bundkortet understøter kun 4 x agp har slået det fra under nvidia men har hørt de 8x agp også skal slåes fra i bios´en men kan ik finde noget med 8x agp eller 4x agp nogen der ved noget??

2

lørdag, 27. september 2003, 14:24

først vil jeg lige af med lidt galle

MAN KØBER SQU IKKE PC SÅDAN ET STED X(

--------------------------------------------------------------------------
8xagp er bare reklame gejl det giver ike en skid på dit 3dkort.

din fsb skal stå til 133 kan du låse din agp/pci så gør det til 66/33

men når den er købt som 2533 burde den køre det når du tænder den.

men var jeg dig ville jeg ta ud og få mine penge retur snakke med en du kender der kan lave pcér og bygge en selv.

3

lørdag, 27. september 2003, 14:46

Jeg kan "desværre" ikke være mere enig Computerland sucks!

Laptop

4

lørdag, 27. september 2003, 15:30

Fuldstændig enig... Det stinker!

Få dine penge tilbage og byg en sammen med en ven eller få nogen til at gøre...

tankabbot

Forskellen på mænd og drenge er prisen på deres legetøj!

5

lørdag, 27. september 2003, 15:41

jeg har nok ik krav på at få pengene tilbage såå

6

lørdag, 27. september 2003, 16:04

Citeret

Originally posted by digi

tjo,kommer da an på hvornår den er købt?

7

lørdag, 27. september 2003, 16:08

Citeret

Tjek din bon , flere forretninger har 14 dages returret.
Og har de prøvet at snyde dig ved at oc en 1.7 til 2.5 , så skal de bare tage lortet retur eller sig du vil lave en politianmeldelse for svindel.

The_Unforgiven

8

lørdag, 27. september 2003, 16:28

nrj kan kun få pengene tilbage inde 14 dage og den er fra juli i år

9

lørdag, 27. september 2003, 16:48

tror nu ikke de forsøger snyde dig det er bare et eller andet dr ikke er sat rigtig op i bios eller en jumper.

har du skiftet noget ud ?

10

lørdag, 27. september 2003, 17:49

har kun fået sat en brænder i og er altså ik dum jeg har selv samlet en pc før såå

11

lørdag, 27. september 2003, 17:57

Citeret

Originally posted by Fredsgaard
Jeg kan "desværre" ikke være mere enig Computerland sucks!

Kan godt være det er mig der er dum, men hvor ligger det land? ;) :]

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

12

lørdag, 27. september 2003, 18:41

Citeret

har kun fået sat en brænder i og er altså ik dum jeg har selv samlet en pc før såå

der er skam ingen der mener du er dum

kan de der kloge hoveder i computer land få den til at køre stabilt ved 2533 ?

13

søndag, 28. september 2003, 00:06

Citeret

Lidt dum er man vel altid, når man selv kan samle skidtet, men istedet køber "færdiglavet", når man kan spare en masse ved at købe over nettet, samt selv er herre over hvilke komponenter der kommer i computeren :)) . Håber ikke at det stødte dig, men med ærlighed kommer man vidst nok længst :D

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

14

søndag, 28. september 2003, 00:08

Citeret

Originally posted by scully

Citeret

Lidt dum er man vel altid, når man selv kan samle skidtet, men istedet køber "færdiglavet", når man kan spare en masse ved at købe over nettet, samt selv er herre over hvilke komponenter der kommer i computeren :)) . Håber ikke at det stødte dig, men med ærlighed kommer man vidst nok længst :D

edit: btw, kan man jo også sammensætte sin computer over nettet og få dem til at samle den for noget lignende en femhundredelas ;)
edit:hovs, der dummede jeg mig :O :O skulle have editet den forrige post :))

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KLS|" (28.09.2003, 00:09)

15

søndag, 28. september 2003, 01:21

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
først vil jeg lige af med lidt galle

MAN KØBER SQU IKKE PC SÅDAN ET STED X(

--------------------------------------------------------------------------
8xagp er bare reklame gejl det giver ike en skid på dit 3dkort.

din fsb skal stå til 133 kan du låse din agp/pci så gør det til 66/33

men når den er købt som 2533 burde den køre det når du tænder den.

men var jeg dig ville jeg ta ud og få mine penge retur snakke med en du kender der kan lave pcér og bygge en selv.

Rart at vi har samme mening. Hvis gutten bor i nærheden af Vesterbro skal jeg da gerne lige komme forbi og kigge på den.
Selvfølgelig skal den da kunne køre 2,53GHz hvis den er købt som en sådan.
8 * AGP giver jeg sgu heller ikke meget for. Giver vel lidt mere i 3DMark2001SE, ellers ikke... :]
Som skrevet i tråden, så køb hele lortet selv og smæk det så sammen. Giver et langt bedre resultat i længden, men måske også lidt flere grå hår.. :P

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

16

søndag, 28. september 2003, 01:37

enten skal skidtet virke eller byttes...........BASTA

Hvis ikke de vil det har jeg et Baseballbat der trænger til at blive luftet......................:evil:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

17

søndag, 28. september 2003, 07:55

Citeret

Originally posted by Wolf_of_dk
enten skal skidtet virke eller byttes...........BASTA

Hvis ikke de vil det har jeg et Baseballbat der trænger til at blive luftet......................:evil:

Hvad sker dig for dig og mængden af punktummer??.....................................................................................................Det ser for dumt ud, Men jeg gir dig ret! Skal man endelig købe et samlet sytem skulle service da også gerne være god!!

18

søndag, 28. september 2003, 12:21

bor lige omkring herning såå :D men jeg synes jo også at det burde være i orden nå man køber den samlet :/

19

søndag, 28. september 2003, 13:56

er der andre der har en ide til hvad jeg kan gøre nogle andre drivere eller er der noget der skal disables i bios'en??

20

søndag, 28. september 2003, 18:23

hvorfor er det tit at forhandler siger at cpu'en er på 2,5ghz som fx og når man får den er den måske nede på 2000mhz?? det var min også.. der stod den var på 2,4 og da jeg fik den var den på 2,0, men jeg kunne så sætte den 600 mhz mere op i bios'en :)) X( :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.