Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. september 2003, 03:01

Hejsa!
Jeg har penge til køling i lommen nu.
Min CPU er på 38°C i idle, og kan komme op på 60°C efter 4-5 timers gaming.

Jeg kunne godt tænke mig, at den var under 45°C i full-load :)
Hvad vil I anbefale? Det må gerne være vandkøling eller luftkøling, ligemeget hvad :P Det skal bare holde min CPU i lave varmegrader.

Dog skal det ikke koste 6000kr, så meget har jeg ikke tænkt på at betale for køling.

2

lørdag, 27. september 2003, 04:20

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

3

lørdag, 27. september 2003, 04:32

hvis at du har pengene til det og du gerne vil lege lidt så prøv at kik her
http://www.asetek.com/default.asp?showPa…ion=2&menuID=-1
ned til -25 grader på cpuén :))

4

lørdag, 27. september 2003, 04:40

Wauu... Det tog ikke lang tid for én der ikke kan læse at skrive noget.... :]

Citat fra ham der sørger køling : "Dog skal det ikke koste 6000kr, så meget har jeg ikke tænkt på at betale for køling."...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (27.09.2003, 04:41)

5

lørdag, 27. september 2003, 04:50

ja du er sjov men man kan da godt få et VapoChill® for under 6000 :)) og der er da også meget andet guf inde på den side......... jeg tror entelig barer at du er sådan en botnak som vil prøve at se om du kan finde noget på folk men det er ok for mig men prvø at få dig et liv :))

7

lørdag, 27. september 2003, 04:55

Citeret

Originally posted by klf
ja du er sjov men man kan da godt få et VapoChill® for under 6000 :)) og der er da også meget andet guf inde på den side......... jeg tror entelig barer at du er sådan en botnak som vil prøve at se om du kan finde noget på folk men det er ok for mig men prvø at få dig et liv :))

Ja, man kan godt få en Vapo for under 6 K, men det er der oppe af... Det er vist princippet i det.

..og luk lige røven når du snakker om noget du ikke ved en skid om...

9

lørdag, 27. september 2003, 05:01

se det var det at jeg sage du er jo en botnak som rakker ned på forl
og jo jeg kenner tid de kabinetter

10

lørdag, 27. september 2003, 05:04

Citeret

Originally posted by klf
se det var det at jeg sage du er jo en botnak som rakker ned på forl
og jo jeg kenner tid de kabinetter

Kan vi få det på dansk ?...

og bagefter, så tal lige ordenligt til folk hvis de skal tale ordenligt til dig. Det kan vel ikke være særlig svært. Medmindre du altså er ham Chippen. :rolleyes:

11

lørdag, 27. september 2003, 05:11

jeg siger barer tingene som de er, men ok hvis at du har svært ved at klarer det.... og ja jeg staver A H til men jeg tror da de fleste kan læse det
men det er nok ennu et tejn på at jeg mener at du er en botnak som stadig prøver på at svine folk til

12

lørdag, 27. september 2003, 05:13

Citeret

Originally posted by klf
jeg siger barer tingene som de er, men ok hvis at du har svært ved at klarer det.... og ja jeg staver A H til men jeg tror da de fleste kan læse det
men det er nok ennu et tejn på at jeg mener at du er en botnak som stadig prøver på at svine folk til

Næ, jeg fatter ikke hvad du prøver at sige, men fint nok. Det er med rimelig god sansynlighed ikke noget jeg gider vide alligevel, så behold det bare for dig selv.

13

lørdag, 27. september 2003, 05:17

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by klf

Næ, jeg fatter ikke hvad du prøver at sige, men fint nok. Det er med rimelig god sansynlighed ikke noget jeg gider vide alligevel, så behold det bare for dig selv.

men det er ok med mig at du ikke fatter hvad jeg prøver på at sige

14

lørdag, 27. september 2003, 05:19

Citeret

Originally posted by klf

Citeret

Citeret

Originally posted by klf

men det er ok med mig at du ikke fatter hvad jeg prøver på at sige

også her...

15

lørdag, 27. september 2003, 05:20

Citeret

Citeret

Originally posted by klf

men bortset fra det så har VapoChill nogle af de fedeste kølesystemer på market :)

16

lørdag, 27. september 2003, 05:27

Citeret

Originally posted by klf
men bortset fra det så har VapoChill nogle af de fedeste kølesystemer på market :)

Ja, men skal det være det bedste, så skal man jo over i en Prometeia...

Til ham der sørger køling som ikke koster en lille forume som kompressor-køling gør, så ville jeg nok vælge SP-94 eller SLK947U da det er jo så sådan noget han sørger.... Medmindre det skulle være vand, men så er man somregl også oppe i et budget der ligger nogle gange højere end high-end luftkøling...

17

lørdag, 27. september 2003, 05:33

Citeret

Citeret

Originally posted by klf

Ja, men skal det være det bedste, så skal man jo over i en Prometeia...

Til ham der sørger køling som ikke koster en lille forume som kompressor-køling gør, så ville jeg nok vælge SP-94 eller SLK947U da det er jo så sådan noget han sørger.... Medmindre det skulle være vand, men så er man somregl også oppe i et budget der ligger nogle gange højere end high-end luftkøling...

hmm jeg har ikke hørt om Prometeia før har diu ikke et link så jeg kan se hvad det er ?

18

lørdag, 27. september 2003, 05:42

Citeret

Originally posted by klf
hmm jeg har ikke hørt om Prometeia før har diu ikke et link så jeg kan se hvad det er ?

Det er et kompressor-kølesystem som Vapochill. Bare kraftigere.

Producent : www.chip-con.com
Et par tests jeg lige hurtig fandt : www6.tomshardware.com/howto/20030610/
www.vr-zone.com/reviews/Cooling/Mach2/page5.htm

19

lørdag, 27. september 2003, 06:06

Citeret

Citeret

Originally posted by klf

Det er et kompressor-kølesystem som Vapochill. Bare kraftigere.

Producent : www.chip-con.com
Et par tests jeg lige hurtig fandt : www6.tomshardware.com/howto/20030610/
www.vr-zone.com/reviews/Cooling/Mach2/page5.htm

ellers også skulle man lave sådan et stik som passet ned i soklen og så en ledning som amn trak ud af comp og så en sokel til cpuén så kunne man trække sin cpu ud i fryseren :)) måske lidt nosarbejde men der er nok den billigste løsning

20

lørdag, 27. september 2003, 06:44

lol @ grillrotten..

Du var lige ved at få kørt tråden af sporet, men kom flot tilbage igen.. :)) :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.