Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 24. marts 2007, 17:49

Er ved at være godt træt af bundkort der dør før jeg for dem ud at pakken næsten, så ville lige høre om jeg ikke kunne få en anbefaling omkring et bundkort der skal bruges sammen med følgene :

AMD A64 X2 4600+ (socket 939)
2x1Gb OZC DDR ram (DDR1)
1x ATI x1900xtx pci-e kort

har et DFI lanparty UT rdx200 cf-dr

2

lørdag, 24. marts 2007, 18:57

hvad gør du siden de "dør" for dig enden du får dem brugt?

3

lørdag, 24. marts 2007, 19:17

du sidder vel ikke og gnider på en ballon så du er fuldt opladet med esd, og der efter rører dit mobo :))

spøg til side
jeg syntes mit asrock dual sata 2 er udemærket og mit gigabyte k8n ultra sli er.

4

lørdag, 24. marts 2007, 19:39

k8n ultra sli det er nforce 4 chipset ikk ? men virker det med ati kort har aldrig rigtigt forstået om det var nødvændigt med ati chipsæt til ati gfx kort.

- LokE

5

lørdag, 24. marts 2007, 19:44

Citeret

Originally posted by LokE.HMN
k8n ultra sli det er nforce 4 chipset ikk ? men virker det med ati kort har aldrig rigtigt forstået om det var nødvændigt med ati chipsæt til ati gfx kort.

Det er det ikke, nvidia og ATI/AMD kort kan godt samme og vice versa.

Men hvor mange kort er det der er døde for dig?
Måske er der noget galt med PSU eller noget andet, der slår dem ihjæl.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

6

lørdag, 24. marts 2007, 21:39

nej, jeg tror i misforstod lidt, jeg synes bare ikke jeg har haft et rigtigt stabilt bundkort siden min først spand for 7 år siden :P det er ikke sådan at de springer i luften eller noget :P, men så åbner det jo markedet lidt, jeg troede jo man skulle combinere dem rigtigt

- LokE

7

søndag, 25. marts 2007, 07:36

den generelle kvalitet er en hel del bedre end for 7 år siden...skal du ikke oc kan de fleste billige kort sagtens give dig alle de ting du har behov for. dog ville jeg gå efter enten intel chipset eller nforce....alt efter cpu....DFI er dog ikke et af dem jeg ville vælge hvis jeg ikke var parat til en masse små "tweaks" for at få det til at køre......et asus a8n SE fx kunne være et meget bedre valg...DFI var tweakernes valg, men det betyder også at tolerencerne er mindre både mht psu, ram og køling.....asus derimod er til den brede befolkning, og vil virke med det meste....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

8

mandag, 26. marts 2007, 20:53

Tak for hjælpen.

- LokE

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

ASUS ROG Orion Stereo Gaming Headset

Der findes et væld af headsets, og der er et headset til ethvert formål. Hvis du skal have et simpelt, men sta
Læs Mere

XFX Radeon R9 390X 8 GB Double Dissipation

Vi så for nyligt Radeon R9 380 4 GB fra XFX her på siden, og nu kan vi altså også præsentere jer for en af de
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere

Playstation 4 får mus og tastatur

I kølvandet på annonceringen af keyboard og mus support til Xbox One for et par uger siden, kommer Hori nu med
Læs Mere

Qualcomm løser varmeproblemer med Snapdragon 820

Qualcomms mobile processor Snapdragon 810 har været meget i vælten for at være en endog meget varm chip. Nu er
Læs Mere

Nyt X99M-WS micro-ATX bundkort fra ASUS

Tilbage på Computex-messen i juni præsenterede ASUS dette nye bundkort, som altså nu er klar til salg. Der er
Læs Mere

HORNET er Tor-netværket på speed

Hvis man vil være anonym i sin færden på nettet, findes der mange løsninger, man kan bruge. Man kan enten ansk
Læs Mere

Her er den nye OnePlus 2

OnePlus' nye 2016 Flagship Killer er nu en realitet. Den helt nye OnePlus 2 nemlig nu blevet præsenteret, og j
Læs Mere

Rygte: Valve arbejder på Half-Life 3

Ja, så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om spilstudiet Valves myte- og sagnomspundne spil Half-Life
Læs Mere

He's back! The Terminator er med i WWE 2K16

Arnold Schwarzenegger er tilbage! Eller, det vil sige, at hans virtuelle alter ego er tilbage, og det er han s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.