Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 25. september 2003, 00:57

LGs skulle være super gode også til spil......................(af TFT standart )

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

22

torsdag, 25. september 2003, 09:24

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by Zulu

Citeret

tak for hjælpen !

Vil da kigge nærmere på den nyhedsgruppe ..

Brug fx groups.google.com til at søge efter indlæg med lignende spørgsmål, da det har været oppe at vende mange gange før.

Oki fair nok, så skal jeg se om jeg kan hitte ud af at det nyhedsgruppe halløj !

Ellers spørger du bare igen, det er jo det vi er her for... 8)

23

torsdag, 25. september 2003, 09:28

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

tak for hjælpen !

Vil da kigge nærmere på den nyhedsgruppe ..

Brug fx groups.google.com til at søge efter indlæg med lignende spørgsmål, da det har været oppe at vende mange gange før.

Oki fair nok, så skal jeg se om jeg kan hitte ud af at det nyhedsgruppe halløj !

Ellers spørger du bare igen, det er jo det vi er her for... 8)

:)

24

torsdag, 25. september 2003, 22:34

Er det skidt hvis min ORION fladskærm har en opdateringshastighed på 0,60? Jeg tror nok det er det (korrect me if I am wrong)

25

torsdag, 25. september 2003, 23:02

Citeret

Originally posted by Recon_99
Er det skidt hvis min ORION fladskærm har en opdateringshastighed på 0,60? Jeg tror nok det er det (korrect me if I am wrong)

Mener du 60 ms? Altså 0,06 s?
Hvis dette er tilfældet er den nok ikke specielt god til film og spil, men alm. kontorarbejde skulle der ikke være nogen probs med.
Hvad synes du selv om den?
Har du set film eller spillet på den? For i bund og grund handler det jo "bare" om at være tilfreds med det man har købt...

26

torsdag, 25. september 2003, 23:09

Citeret

Ey derude ..

Så engang en tråd herinde, hvor i nævnte den bedste fladskærm. Eller den var blevet kåret til det, tror jeg nok ..

Ville bare høre om i har nogle links til en god fladskærm, nogle tests etc.

Skal bare se nogle priser, og vil da godt lige fastslå den ikke skal koste mere end min ene nyre !

Jeg kan ikke lige skaffe dig nogle tests, men jeg benytter selv en LG Flatron L1710B 17" TFT og den er jeg meget, meget glad for, jeg spiller selv en hel del, så det var yderst vigtigt for mig at TFT skærmen skulle kunne gøre dette lige så godt som min gamle 19" LG skærm og det syns jeg denne kan, ja jeg kan ikke se nogen forskel på min TFT og CRT skærm, ud over jeg kan køre 1600x1200 på den og det kan jeg ikke på min TFT, så den vil jeg da råde dig til at kigge lidt på....

http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=5257

PS: Tryk 2 gange på link..

:)

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bjørn B" (25.09.2003, 23:10)

27

fredag, 26. september 2003, 00:20

Jah, når jeg så engang endelig får råd til en ny skærm, så er der sikkert kommet ny teknologi og året vi til den tid befinder os i er sikkert noget ala 2010 ...

28

fredag, 26. september 2003, 09:38

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Originally posted by Bauner
Jeg kan kun anbefale TFT - det ser jo nice ud 8o

Yup - jeg skal finde et ophæng til min så den kan komme op på væggen - det bliver for lækkert hvis jeg så lige fixer sådan nogle Chrome farvede uplight-lamper, der kan sidde ved siden på hver side af skærmen.

Det skal jo gerne ligne et helt alter ;)

Yepsen. Måske du også skulle overveje nogle seriøse hånddryppede stearinlys omkring det.

Jeg har også overvejet et ophæng til min, men lige præcis i midten over bordet har jeg sat kabelbakker til ledningerne fra mine Logitech Z-640 højtalere, så idéen duer bare ikke.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

29

fredag, 26. september 2003, 15:50

hvorfor vil du have en fladskaerm! Det er bare tegn paa at du har for lidt plads! det er jo ikk saerlig smart, og det taender pigerne ikk paa!

30

fredag, 26. september 2003, 21:59

Jeg synes at min skærm er god til spil. Jeg har aldrig prøvet at spille med andre fladskærme, så... Der er ikke noget "efterslæb", altså skygger af det billede der var sekundet før.

31

lørdag, 27. september 2003, 03:13

Jah, jeg er jo totalt newbie, når det angår fladskærme, så derfor jeg lavede tråden :)

32

lørdag, 27. september 2003, 11:08

Citeret

Originally posted by naldal
hvorfor vil du have en fladskaerm! Det er bare tegn paa at du har for lidt plads! det er jo ikk saerlig smart, og det taender pigerne ikk paa!

Har du overvejet om det ikke også kunne være et udtryk for stil at have en diskret 17" TFT stående i stedet for en 25Kg 19" CRT.

Hvis "dine" piger kun tænder på de materialistiske ting, burde du overveje at finde nogle andre.

BTW: Bor i 4-værelses lejlighed på 115kvm og jeg skal ikke tænde nogen piger. I min alder er det kvinder og jeg er faktisk gift og har et par unger... Så deeeett 8o 8o

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

33

lørdag, 27. september 2003, 13:49

Citeret

Hmm, nej det er faktisk ikke derfor ... Jeg har en 17" i forvejen og den kan sagtens være der. Og hvis du mener en pige ikke tænder på særlig meget plads osv., så har du og den pige godt nok ikke meget mellem ørene .. Men okay ...

Synes det er stilet og nice med en fladskærm ..

Må sige Bauner har fat i en rigtig god pointe ..

34

lørdag, 27. september 2003, 13:55

Citeret

Vrøvl.... Kort sagt...

35

lørdag, 27. september 2003, 15:18

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Vrøvl.... Kort sagt...

Nemlig !

Personligt ment, kun et tegn på han ikke har mange brikker at flytte rundt på ! Desuden er det jo rart nok når man skal til lan, at man ikke skal flytte 20-25kg men måske 5-6kg ! Synes i hvertfald man kan mærke i armene, hvis man har slæbt en dejlig 20kg tung skærm 300-500 meter !

36

lørdag, 27. september 2003, 15:30

Citeret

Nemlig !

Personligt ment, kun et tegn på han ikke har mange brikker at flytte rundt på ! Desuden er det jo rart nok når man skal til lan, at man ikke skal flytte 20-25kg men måske 5-6kg ! Synes i hvertfald man kan mærke i armene, hvis man har slæbt en dejlig 20kg tung skærm 300-500 meter !

Det der med LAN kan jeg ikke lige været med på for så skal jeg til at slæbe min computer og det går sgu nok ikke... Nu vejer den heldigvis ikke så meget som den gjorde for nogle måneder siden, men den er stadig oppe på at veje mere end jeg vil slæbe... :))

37

lørdag, 27. september 2003, 19:17

Citeret

Citeret

Nemlig !

Det der med LAN kan jeg ikke lige været med på for så skal jeg til at slæbe min computer og det går sgu nok ikke... Nu vejer den heldigvis ikke så meget som den gjorde for nogle måneder siden, men den er stadig oppe på at veje mere end jeg vil slæbe... :))

Hehe, men jo kunne godt forestille mig den vejer pænt meget ! ... Gør heller ikke meget i lan mere, kun privat !

38

lørdag, 27. september 2003, 19:20

Citeret

Hehe, men jo kunne godt forestille mig den vejer pænt meget ! ... Gør heller ikke meget i lan mere, kun privat !

Tja, det er heldigvis ikke så galt som da jeg havde vandkøling. Det vejerede den sgu fandme meget med vandtanken. *G* :rolleyes:

39

lørdag, 27. september 2003, 19:30

Citeret

Citeret

Tja, det er heldigvis ikke så galt som da jeg havde vandkøling. Det vejerede den sgu fandme meget med vandtanken. *G* :rolleyes:

Men kølede godt :)

40

lørdag, 27. september 2003, 19:31

Citeret

Citeret

Citeret

Men kølede godt :)

Joh da. Det var jo formålet...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (27.09.2003, 19:35)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.