Originally posted by solling
hæ hæ syntes nu heller ikke den der hp er særlig pæn :-) og altså kvinder må godt ha lov til at have det som en prioritet :-)
nå men altså mht harddisk så var jeg selv oppe på omkring 120 , men det er altså alt for meget eller hvad...
mine billeder fylder 12 alene....og regner da med at udvide samlingen :-)
sådan nogle asus bærbare...er de ikke gode ???
Det er helt i orden du har udseende af den bærbare som høj priotet, men hvad der skuffer mig meget er at der ikke er nogen her inde der har nævnt noget om RMA og rperation.
Bærbare i snit i DK bliver repareret 2 gange i løbet af de 2 års garanti der er på.
Stod på newz lidt før jul mener jeg.
Never the less, så kan vi jo se at så gælder det os om at finde et mærke som prioterer reparation højt ved deres kunder.
For det er skide træls at der sker noget, og så pludselgi har man ikke sin com i 2 mdr.
Nå, men jeg kan ihvertfald anbefale følgende mærker pga. personlig erfaring:
Lenovo, min fars skulle til reparation, den blev sendt ind, og 4 dage efter fik vi en mail om at de havde repareret den, og den var på vej tilbage.
HP Business, skulle køre en rma sag for en kammerat der aldrig havde gjort det før, og det tog som ved lenovo ingen tid, og der blev sendt en pakkeseddel så vi ikke engang skulle tænke på betaling af fragt den ene vej. Det tog meget få dage før vi havde den igen.
Acer, igen en kammerat der skulle have sin bærbar reppet efter problemer med skærmen, det tog 14 dage da de manglede flere af den slags skærme, det gav så lige en stang 256 mb ram ekstra i den uden nogen form for betaling.
Zepto - hold dig fra dem!!!
Asus - har hørt meget skidt om deres RMA politik.
Dell - den gamle tekniske skole jeg gik på, havde ikke andet end smadder med rma på lærerenes bærbare. De kunne have dem op til 2 mdr, og så skrev de at der ik var noget i vejen.
Men det er bare _MIN_ mening! ....