Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by skaaning
Skal have købt mig nogle DVD skiver men da det er så lang tid siden at jeg købte mine gamle kan jeg ikke huske om det var + eller -, skiver.
Så ville da lige høre herinde om hvilke man skal vælge?
Evt med et godt link til nogle billege men stadig stabile skiver i 100stk.
du kan starte med at finde ud af om din brænder kan tag begge skiver, altså både + og - skider... kommer jo and på alderen
Det med plus eller minus, har jeg desværre ingen forstand på hehe.. køber bare nogle af en ven der altid køber for mange hjem hehe
jeg brugte - skiver til xbox spil men jeg tror det kommer an på hvad de skal bruges til hvis det er film er det ligegyldigt om det er + eller - jeg har aldrig haft problemer
Som Angelus skriver.. Find ud af hvad din brænder kan.. De fleste kan køre med det hele.. Ved ikke om der er fordele eller ulemper ved noget af det. Jeg køber i hvert fald bare det der nu er, da jeg ved alle mine ting kan spise det hele.
MB: Asus P6T Deluxe V2, CPU: I7 920@3.95, Ram: 3x2Gb Corsair Dominator PC16000
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: HIS ATI 5970, Lyd: Creative X-Fi Elite Pro
HDD: 1x Intel X25M 80Gb + et bundt andre små-diske
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
mærke har jeg ikke meget forstand på, tager bare det billigste. Broge pt. Medianca +R diske til at gemme spil og lignende til gamer pc'en. Desuden har jeg to -RW diske til det mere almindelige. Den ene -RW er en mini dvd og er rigtig god at have med på farten.
Bruger Verbatim, har ikke fejlbrændt en eneste endnu, og det er med både deres 8x og 16x medier.
Der skulle efter sigende også være fake Verbatim medier i omløb, så det er nok en god idé at købe fra nogle af de officielt godkendt side, som man kan finde på listen på Verbatims hjemmeside.
EDIT:
Og bruger selv DVD-R medier da det vist i sin tid var mest udbredt, men er vist mere eller mindre ligegyldigt idag...