Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 18. januar 2007, 22:49

Hejsa.. Jeg søger efter en god computer til omkring 10.000 til 12.000 kroner.. Havde tænkt på denne her:
http://www.topdata.dk/product.asp?produc...&sub=260&page=1
Men synes rammene er for langsom, evt lydkort og bedre cpu køling..

Eller at jeg bygger selv.. Havde tænkt på
Conroe core 2 duo E 6600,
WD Raptor WD1500ADFD 150 GB evt x 2,
ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series (men gerne et andet hvis i kan finde et med nye nForce 680i/650i)
Cellshock 2 x 1 GB,
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer,
ZALMAN CNPS 9500-Led..

Mangler kun graffikkort, dvd-brænder, evt. bundkort, en god strømforsyning med 8 pin, da de nye bundkort har 8 pin og ikke 4 pin mere, og et lækkert kabinet med god airflow og som ser sejt ud(helst med vindue)..

Hvis i har nogle ændringer eller en ide til hvad jeg skal vælge, så skriv tak

Men hvis der er nogen der har et Apevia X-Infinity til salg et sted, brugt eller nyt SÅ KONTAKT MIG!! VIL HAVE DET!! Men kan ikke finde den mere desværre...

Niller_

Oc hva er da det?

2

lørdag, 20. januar 2007, 15:47

ovenstående link!
Jeg ved ikke helt om jeg tør at bygge, selv og hvis jeg gør, så synes jeg at den bliver dyrere end denne her.. Jeg tænkte på omjeg ikek bare kunne købe denne her og evt. senere bygge ud.. Det vil sige, hvis jeg køber nye hurtigere ram, bedre bundkort, nye kølere m.m.

Er der overhovedet nogen der har efaring fra denne side?? Nogen der har købt der?? Bliver det meget varmt?? Nogle problemer? Larm m.m... Har nemligt forelsket mig i raidmax smilidon kabinettet eller Sagitta.. En af delene.. Tror jeg gerne vil købe der.. Jeg spiller nemlig hovedsageligt kun bf2 og cs.. Men vil spille Quake wars når det kommer m.m.. Nåja og så køre vista

Oc hva er da det?

3

lørdag, 20. januar 2007, 19:24

grafkkort ville jeg tage 8800GTS

DVD brænder: SAmsung sata brænder

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

4

lørdag, 20. januar 2007, 21:29

Du kan få f.eks. shg til at samle det du vælger til ca. 500 kr.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.