Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 18. januar 2007, 21:25

Hey. Jeg skal have købt en bærbar, som jeg også gerne vil kunne bruge til spil (f.eks Sims 2). Jeg er dog ikke lige så stiv i hvilke processorer osv der er det bedste, så jeg håber på lidt eksperthjælp fra nogle flinke folk herinde.
Budgettet er ca 7000-8000 kr excl antivirus, taske, mus og officepakke.

Jeg gider ikke købe den over nettet, så jeg har tænkt mig at købe den enten i Elgiganten eller på tdcbutik.
Designmæssigt synes jeg bedst om HP´s bærbare, og på TDCbutik har de 4 lige for tiden, er de noget værd?

http://livepaper.dk/license/livepapers/t…2007/index.html Jeg har overvejet den til 7999,- eller den på bagsiden til 6999,- muligvis 17"´eren til 8999.-

Hvad er minimumskrav for grafikkort hvis det er GeForce eller ATI?

Og hvilke processorer er gode og hvilke er knapt så gode?

På forhånd tak

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Platon1" (18.01.2007, 21:27)

2

torsdag, 18. januar 2007, 21:47

Tag 17" til 9000 kr.
Men hvorfor ikke købe på nettet?
Du skal endelig ikke tro at det er nemmere at handle med TDC eller lign hvis den går i stykker.
Men vil VARMT anbefale en HP.
Har dog en Intel.
Ang Sims2 har jeg hørt at den kan spilles på alt fra 128 mb onboard.
Så tag en med 1024 mb ram , og et seperat gfx kort , så kører den.

SMLDK

3

fredag, 19. januar 2007, 13:22

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=78086&sid=

En god bærbar der kan spille sims 2 og nyere spil.. Du får taske med :D

Oc hva er da det?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.