Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 12. januar 2007, 16:44

Kan jeg bruge ganske almindelig Husholdningssprit til at fjerne gammel kølepasta? (den slags på 93%)

2

fredag, 12. januar 2007, 17:06

Jah det kan du :) til at tage de sidste rester efter du har fjernet størstedelen med køkkenrulle :D

Lehn

3

fredag, 12. januar 2007, 17:17

Super!

Tak :rules:

4

fredag, 12. januar 2007, 18:14

Ja du kan godt bruge sprit, men jeg vil kraftigt anbefale du bruger isopropyl alkohol 99%(kan købes i matas) det efterlader ingen hinde efter du har brugt det, og så vil jeg også anbefale dig at bruge en filt fri klud eller noget der ligner, f.eks. et kaffefilter...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

5

fredag, 12. januar 2007, 18:22

Citeret

Originally posted by TheNIX
Ja du kan godt bruge sprit, men jeg vil kraftigt anbefale du bruger isopropyl alkohol 99%(kan købes i matas) det efterlader ingen hinde efter du har brugt det, og så vil jeg også anbefale dig at bruge en filt fri klud eller noget der ligner, f.eks. et kaffefilter...

Vil sige det er smag og behag, men 99% alkohol ville være det optimale, men der er fler der har sprit til at stå end isopropyl og så er hinden alligevel så minimal :D

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (12.01.2007, 18:23)

6

fredag, 12. januar 2007, 18:26

Citeret

Originally posted by Kenny

Citeret

Originally posted by TheNIX

Vil sige det er smag og behag, men 99% alkohol ville være det optimale, men der er fler der har sprit til at stå end isopropyl og så er hinden alligevel så minimal :D

Ja selvfølgelig, men når man nu alligevel skal rense den, så kan man vel lige så godt gøre det på bedst mulig måde :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

7

fredag, 12. januar 2007, 18:58

Problemet var bare at jeg stod med en cpu der blev 80grader varm under load og skulle hurtigst muligt have den ordnet og så var husholdningssprit det eneste jeg havde ved hånden.

Men det virker fint nu :)

idler ved 22grader... :) (ift 30-40grader før)

8

fredag, 12. januar 2007, 20:51

Sorry for ot melk, men hvor meget forskel gør det med 99% :boxed:

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Cellshock V2 PC6400 2GB kit
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
Seagate 300GB, Seagate 250GB, Hitachi 123,5GB
All in Antec LANboy!

9

fredag, 12. januar 2007, 20:55

Citeret

Originally posted by nik
Sorry for ot melk, men hvor meget forskel gør det med 99% :boxed:

Altså sprit ligger en meget tynd hinde på materialet pga. der er nogle andre stoffer i, f.eks. Methanol der er giftigt og derfor gør det umuligt at holde i kroppen hvis dun indtager det :)
Hvor 99% alkohol, jah det siger jo sig selv hva det består af, er rent ud over den 1% vand, så der kommer ikke nogen hinde ;)

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (12.01.2007, 21:03)

10

fredag, 12. januar 2007, 21:15

WC papir er rigeligt...

Ellers, så på med en gang sprit, LIDT, og så sæt ild til lortet med en lighter.. Så er den ren..?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

11

fredag, 12. januar 2007, 21:46

Hva skal man ellers bruge sit aftershawe til :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

12

fredag, 12. januar 2007, 23:25

Citeret

Originally posted by Artisan

Tvivler på det er en god idé, og derudover, så ville det være lidt en skam at bruge noget i den prisklasse på en CPU... - Selvom en aftershave holder dejlig længe.. :)

EDIT:
Hvor meget alkohol er der typisk i dem pt.? :P

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (12.01.2007, 23:25)

13

fredag, 12. januar 2007, 23:46

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Originally posted by Artisan

Tvivler på det er en god idé, og derudover, så ville det være lidt en skam at bruge noget i den prisklasse på en CPU... - Selvom en aftershave holder dejlig længe.. :)

EDIT:
Hvor meget alkohol er der typisk i dem pt.? :P

Tror for det meste der faktisk ikke er alkohol i, men ellers mener jeg en 20% kan gøre det :)

Lehn

14

tirsdag, 16. januar 2007, 14:01

ahh er der nu..
Kiggede lige efter jeg havde læst Børsen igår.. (ikke at jeg kunne finde på at læse avis på toilettet :)) ) - 70% alkohol i min Pierre Cardin..

take your next paycheck.

15

fredag, 19. januar 2007, 12:26

Citeret

Originally posted by M.Beier
ahh er der nu..
Kiggede lige efter jeg havde læst Børsen igår.. (ikke at jeg kunne finde på at læse avis på toilettet :)) ) - 70% alkohol i min Pierre Cardin..

Ok... troede ikke der var så meget i, men for ikke at rive for meget op i den næsten gamle tråd burde vi da så ikk stoppe det OT? :P

Lehn

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.