1

torsdag, 11. januar 2007, 21:24

Hey

Jeg har for nogle uger siden bestilt en Dell TFT skærm, der skulle leveres hos mine forældre igår.

Den kom så ikke, så jeg ringede til Dell her idag og istedet bad dem levere skærmen på mandag til mit job.

Nu her til aften så dukkede en GLS mand op hos mine forældre med en pakke der mistænkelig nok ligner en skærm...

Har Dell ikke helt styr på logistikken - nogen der har lignende erfaringer/oplevelser??

:roller:

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Corsair MP500 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU :: Lian-Li PC-V33 :: AOC 2460 144Hz :: Asus ROG Gladius :: CM QuickFire Rapid-i

2

torsdag, 11. januar 2007, 21:48

tror mere det er GLS der ikke har hel styr på det har selv kørt for dem og
man kan ikke beskylde dem for at køre som et klokkeværk.

dell har sikkert ikke kunnet stoppe dem da de sikkert skulle have været ude med skærmen igår men ikke har nået det så har de kørt ud med den idag.

3

torsdag, 11. januar 2007, 22:24

Har i hvert fald kun godt at sige om DELL og deres service. Hos mig var der lidt usikkerhed om hvornår min bærbare skulle komme pga problemer hos deres fragtmand, men fik efterfølgende brev fra dell om at de var kede af evt problemer der havde været med fragtmanden, og at der var blevet indskærpet nogle ting i forhold til den pågældende fragtmand... så ja det er højest sandsynligt fragtmanden der har været problemet

4

torsdag, 18. januar 2007, 22:16

Jeg modtog min fladskærm i fredags, det er sådanset fint nok - men idag dukkede endnu en fragtmand op med en til af samme slags :crazyeyes:

Såå jeg klager ikke over servicen hos Dell, undrer mig bare lidt..
-fragtmanden blev selvfølgelig sendt retur uden jeg skrev under på noget som helst, nu skal der så bare holdes øje med om jeg bliver bon'et for 2 skærme

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Corsair MP500 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU :: Lian-Li PC-V33 :: AOC 2460 144Hz :: Asus ROG Gladius :: CM QuickFire Rapid-i

5

fredag, 19. januar 2007, 10:44

Jeg har fået en 24" skærm og modtaget en pc for en kammerat og har intet at beklage mig over , dejligt at de kommer ud om aftenen.

SMLDK

6

fredag, 19. januar 2007, 11:27

Ej heller noget at klage over hos Dell her.

Har arbejdet ved en af GLS' konkurrenter, så nogle pakker bliver ikke altid leveret på dagen. Det kan skyldes, at chauføren ikke kan nå det. Især, hvis det er en afløser mv.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.