1

tirsdag, 26. december 2006, 15:47

vil lige høre om der er andre der køre raid over de to sorte stik som efter manuale er til data disk..

hvad får i af burst speed i hd tach.

her er hvad jeg får på et par samsung spinpoint. samsung

og her hvad jeg får på mine to raptor

raptorne kan ikke være med i burst speed. så kan det være det er de to sorte stik der gør det.

E8500 E0
Gigabyte EP45T-UD3R
OCZ 1600 Mhz
30 GB OCZ vertex
1 TB samsung F1
Sapphire HD4850
enermax infiniti 650W

2

tirsdag, 26. december 2006, 16:11

hvad vil du bruge høj burst speed til

de 2 raptors score da noget bedre end de to andre hvor det gælder.

vil du også hellere have enklte høje fps i spil eller vedvarende ffps der så bare er lidt lavere ?

3

tirsdag, 26. december 2006, 16:30

vil såment ikke så meget med det, undrede mig bare over den er så høj når det går over de to stik..

så kunne det jo være der skulle byttes lidt rundt på det, så raptorne kommer til at yde endnu mere, da de bliver brugt til systemdiske.

men der står jo godt nok i manualen at det er til data disk.

ville så bare se om der os var andre der opleved det... hvis det da er iorden med dig

E8500 E0
Gigabyte EP45T-UD3R
OCZ 1600 Mhz
30 GB OCZ vertex
1 TB samsung F1
Sapphire HD4850
enermax infiniti 650W

4

tirsdag, 26. december 2006, 16:32

Jeg får ca det samme med mine samsung spinpoint på de røde stik, så det har ikke noget at sige :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

5

tirsdag, 26. december 2006, 16:35

jeg mener helt klart at man skal bruge de røde stik til primær disk og de andre til lager DVD osv.

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

6

tirsdag, 26. december 2006, 16:38

Citeret

Originally posted by Malk
Jeg får ca det samme med mine samsung spinpoint på de røde stik, så det har ikke noget at sige :)

okay så må det være chip sætte ichr8 for på mit P5W DH med ichr7 fik de ikke nær så meget i burst speed..

E8500 E0
Gigabyte EP45T-UD3R
OCZ 1600 Mhz
30 GB OCZ vertex
1 TB samsung F1
Sapphire HD4850
enermax infiniti 650W

7

tirsdag, 26. december 2006, 18:49

Citeret

Originally posted by hot_fifty
jeg mener helt klart at man skal bruge de røde stik til primær disk og de andre til lager DVD osv.

yep 4 røde til boot diske.

2 sorte til lager .

dog har det ifølge de test jeg har lavet intet med hastigheden at gøre.

Fmp
det er skam helt iorden med mig men hvorfor prøver du ikke bare at flytte dem det ville da være det leteste.

hvorfor spørger du entlig efter folks mening når du så bliver fornærmet når man kommer med den ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "DKsDEVIL" (26.12.2006, 18:51)

8

tirsdag, 26. december 2006, 23:08

Citeret

Originally posted by DKsDEVIL

Citeret

Originally posted by hot_fifty

yep 4 røde til boot diske.

2 sorte til lager .

dog har det ifølge de test jeg har lavet intet med hastigheden at gøre.

Fmp
det er skam helt iorden med mig men hvorfor prøver du ikke bare at flytte dem det ville da være det leteste.

hvorfor spørger du entlig efter folks mening når du så bliver fornærmet når man kommer med den ;)

som jeg også starter tråden ud er jeg godt klar over de sorte er til data diske, og andre til system diske.

og så en anden ting beder jeg ikke om folks megning, men om de har oplever det samme.

da de samme to diske ikke fik den høje burst seed på P5W.
prøver så at sammle lidt infor fra andre, så man måske kunne lave en konklusion om det bare er fordi de sider i de to sorte, eller det er lige meget hvor de sider, og så bare er chip sættet der giver minne spinpoint frie tøjler..

og tak malk for dine info for nu slipper jeg da for at bytte rundt på dem bare for at få det samme...

og tak til i andre :rules:

tråd lukket... :cheers:

E8500 E0
Gigabyte EP45T-UD3R
OCZ 1600 Mhz
30 GB OCZ vertex
1 TB samsung F1
Sapphire HD4850
enermax infiniti 650W

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.