Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. december 2006, 23:38

Hey Allesammen.
Mit nu 3 år gamle Plantronics .Audio 90 headset ville her idag ikke spille længere. Der var en løs forbindelse i venstre øre, og jeg skildte headsettet ad, dog uden held af reparation.

Kan i anbefale nogle andre hovedtelefoner? Jeg skal hovedsageligt bruge det til at høre musik i genrene techno, trance og hardstyle. Altså, der skal være en god bass ;)

Er der evt. nogle som har haft Plantronics .Audio 90, men som har skiftet til et andet de kan anbefale?

Jeg har læst godt om Icemat Siberia, er der nogle som kan anbefale dette? :)

På forhånd tak for hjælpen :)

- Mads Björck

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Shiver" (07.12.2006, 23:38)

2

torsdag, 7. december 2006, 23:42

Citeret

Originally posted by Shiver
Hey Allesammen.
Mit nu 3 år gamle Plantronics .Audio 90 headset ville her idag ikke spille længere. Der var en løs forbindelse i venstre øre, og jeg skildte headsettet ad, dog uden held af reparation.

Kan i anbefale nogle andre hovedtelefoner? Jeg skal hovedsageligt bruge det til at høre musik i genrene techno, trance og hardstyle. Altså, der skal være en god bass ;)

Er der evt. nogle som har haft Plantronics .Audio 90, men som har skiftet til et andet de kan anbefale?

Jeg har læst godt om Icemat Siberia, er der nogle som kan anbefale dette? :)

På forhånd tak for hjælpen :)

Icemat Sibereria er et fornuftigt headset, og er især glad for den løse mike.
...mht andre forslag kan du læse denne tråd ;)
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=75819&sid=

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

3

torsdag, 7. december 2006, 23:48

Jeg syntes bare at Icemat Siberia hovedtelefonerne ser meget voldsomme ud :)

- Mads Björck

4

fredag, 8. december 2006, 00:54

så hellere nogle gode sennheisere eller evt steel v2....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

5

fredag, 8. december 2006, 01:24

ja sennheisere her.. icemat er gode synes jeg men kvaliteten er ikke god

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

6

fredag, 8. december 2006, 07:17

Hvordan ligger den pengemæssige begrænsning?

Men jeg vil klart foreslå Sennheiser, dog får du ikke en microfon. Rækker pengene, så vil HD590 være et rigtig godt bud. Har HD570, en forgænger, som virkelig sidder godt på knolden. De sidder godt på hovedet, fordi de bla. ikke sidder på selve øret, men omkranser ørene. Samtidig er materialet dejlig blødt og lækkert (velour). Dertil kan du skifte ledningen ud, dog skulle det være svært at få en ny hjem.

Men rækker pengesækken ikke så langt, så kan nogle billigere modeller helt sikkert også gøre det.

7

fredag, 8. december 2006, 07:21

Når vi snakker headset så en kraftig anbefaling af SteelSound 5Hv2 det er sgu kvali. er overrasket over hvor gode de egentlig er :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

fredag, 8. december 2006, 08:01

Jeg ville klart tage et par Ultimate Ears.
De har i mange år lavet medhør til musikere når de er på scenen, men har de sidste par år også lavet forbrugervarer.

De koster måske en slat, og du bliver nok nødt til at købe dem hjem fra staterne - men de er virkelig pengene værd.

Jeg har selv et par Super.fi 5 PRO og de er vanvittigt gode, især til rock og metal. Eftersom du hører meget tekno, skal du nok gå efter EB versionen.

Et godt sted at handle dem kunne f.eks. være www.earphonesolutions.com hvor de sælger til 50 dollars under prisen.

9

fredag, 8. december 2006, 08:23

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Når vi snakker headset så en kraftig anbefaling af SteelSound 5Hv2 det er sgu kvali. er overrasket over hvor gode de egentlig er :)

Vil jeg også helt klart anbefale :)

Dog er det godt at have software så man kan skrue lidt ned for diskanten ved høje lydniveauer da den godt kan blive lidt spids/skarp især ved techno, men når du så har gjort det er det et mega godt headset ;)
I sær til spil og musik med meget bas :D

Lehn

10

fredag, 8. december 2006, 08:47

Et par trådløse lumatron som kan fås i alle kvickly butikker til cirka 300 kr er rigtig gode, og de sidder rigtig godt (dejligt) på hovedet.
De har dog ikke mic på.

Jeg fatter slet ikke at lumatron ikke er mere kendt for de hovedtelefoner er sgu geniale, og så til prisen!

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
Asrock x58 Extreme
OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

11

fredag, 8. december 2006, 09:15

gid der var mic på også..

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

12

fredag, 8. december 2006, 13:16

Da det er jul, rækker min pengepung desværre ikke til Sennheiser hovedtelefoner i HD klassen.

Så mit valg bliver enten Icemat Siberia eller SteelSound 5Hv2. Men ifølge de anmeldelser jeg har læst, så skulle SteelSound ikke levere så god lyd hvad angår musik?

- Mads Björck

13

fredag, 8. december 2006, 13:37

Citeret

Originally posted by Shiver
Da det er jul, rækker min pengepung desværre ikke til Sennheiser hovedtelefoner i HD klassen.

Så mit valg bliver enten Icemat Siberia eller SteelSound 5Hv2. Men ifølge de anmeldelser jeg har læst, så skulle SteelSound ikke levere så god lyd hvad angår musik?

Jeg har ikk oplevet bedre lyd nogen steder når man er under 1000kr, det eneste problem, som jeg skrev før, er at diskanten er en anelse skarp ;)

Lehn

14

fredag, 8. december 2006, 13:58

Kan ihvertfald kun anbefale Icemat siberia, har det selv og det super lækkert:D

Og som det headset macimuz snakker om, omkranser det øret og er lavet i blød velour :)

Desuden tilpasser det sig efter dit hoved ved hjælp af nogle wires, så det ska man ikke tænke på :)

Mic'en er ok, og faktisk har jeg oplevet at dem jeg sidder på skype med har kunnet høre min far nyse ude på vores gang selvom min dør var lukket og der er 2-3 meter hen til den 8o

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.