Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. november 2006, 18:16

Er der nogen der har prøvet at genfylde blækpatroner "hvor det virker"
Jeg prøvede engang med en HP printer, hvilket resulterede i at printeren gik i stykker, og skulle til rep.

Hvilken printer virker det på?

2

tirsdag, 28. november 2006, 18:41

jeg fylder altid selv.. printeren det går ud over er en hp psc 1210, og det virker HVER gang :9xo

læs en masse om emnet på www.fyldselv.dk

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

3

tirsdag, 28. november 2006, 18:59

har en brother 310cn hvor jeg indtil for nylig selv har fyldt blæk på. bla.a det man af og til kan købe i fakta (HP blæk) det har så resulteret i at mit printer hoved er stoppet til nu. heldigvis får jeg en ny printer af brother. så jeg kan ikke anbefale det til andre. men hvis der er nogen der er intraseret har jeg en masse blæk til at ligge som jeg gerne vil sælge for billige penge. tror nok jeg har 4 uåbnede kasser hvor der er kanyler og rød, blå og gul farve i hver kasse

4

tirsdag, 28. november 2006, 19:14

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
har en brother 310cn hvor jeg indtil for nylig selv har fyldt blæk på. bla.a det man af og til kan købe i fakta (HP blæk) det har så resulteret i at mit printer hoved er stoppet til nu. heldigvis får jeg en ny printer af brother. så jeg kan ikke anbefale det til andre. men hvis der er nogen der er intraseret har jeg en masse blæk til at ligge som jeg gerne vil sælge for billige penge. tror nok jeg har 4 uåbnede kasser hvor der er kanyler og rød, blå og gul farve i hver kasse

Jeg har aldrig haft problemer med mine fyld-selv projekter, jeg vil dog anbefale at man kober sine opfyldningsmaterialer hos en bog/papir forretning og sørge for at få blæk specielt til det printermærke du ønsker. endvidere vil jeg råde til at nærlæse instruktionerne og følge anvisningerne på fyldselv.dk. Er du bare lidt omhyggelig, burde det ikke kunne gå galt

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

5

tirsdag, 28. november 2006, 19:16

Citeret

Originally posted by Bit Phreak

Det samme er sket for min canon mp 500, Også med det hp blæk fra fakta..
Så det kan jo være der er bedre kvalitet som ikke stopper dyserne.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

6

tirsdag, 28. november 2006, 20:17

Citeret

Originally posted by Fruitloop
jeg fylder altid selv.. printeren det går ud over er en hp psc 1210, og det virker HVER gang :9xo

læs en masse om emnet på www.fyldselv.dk

har nøjagtig samme problem :roller: :9xo

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz
EVGA 980Ti SC+ ACX2+ 6GB
12 gb Kingston Hyper X
Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX
28" Samsung U28D590D
CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X
750W CorsairTX ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

7

tirsdag, 28. november 2006, 20:52

Så længe vi snakker HP printere vil jeg ikke anbefale det. Selve blækpatronen er nemlig kun lavet til at kunne køre optimalt 1½ gang. Dvs. patronen bliver lavet, så det er garanteret at den mængde blæk som blækpatronen bliver solgt med, i princippet ville kunne bruges en ½ gang mere, for at man er sikker på at patronen holder.

Det er bl.a. derfor at blækpatroner fra f.eks. inkclub godt kan risikere at sprænge, da dyssehovedet ikke er lavet til at kunne bruges mere end ovennævnte. Dyssehovedet stopper enten til, eller også kan hovedet simpelthen ikke klare det tryk det bliver udsat for ved udskrivning. Så så længe vi snakker HP, så et klart nej! - Ved ikke hvordan det forholder sig med andre mærker...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Dude" (29.11.2006, 11:06)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.