1

torsdag, 23. november 2006, 22:09

Hvis man nu har været en stor klovn, og ved et uheld har smidt alle sine driver væk til sin computer (ihvert fald de fleste) er det så muligt at, gå ind på computeren og se hvilke driver der mangler, og kan man i såfald hente dem på nettet??

hvis man kan, hvordan??

2

fredag, 24. november 2006, 09:01

Hej Temerario
Det er lidt noget skidt du har roddet dig ud i hehe. Men til dit held findes der et program ved navn EVEREST. Dette kan du hente frit inde på bla download.com.

HEr går du så ind og scanner din pc altså laver en rapport og der kan du så se om du mangler drivere osv. Der kommer oftes et link du kan klikke på for så at finde frem til den/de drivere du burde mangle.

Køre selv med EVEREST Ultimate og synes det er kanon.

Håber du kan bruge dette til noget

Hilsen
Lasse

...:::Cube er vejen frem:::...

3

fredag, 24. november 2006, 09:09

Ja det kan du.
hvis du køre XP:
Start -> indstillinger -> kontrolpanel -> system -> "hardware" faneblad ->
enhedshåndtering.
Her er alle dine pc enheder vist. Hvis der er en gul markering, er det fordi denne enhed ikke fungere korrekt. I mange tilfælde betyder det at driveren ikke er installeret.
Her kan du med fordel gå ind på fabrikanten af enheden's hjemmeside og
hente driveren.

PS: hvis du har en IBM maskine, kan du med fordel hente software downloader her: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.w…cid=MIGR-4ZKMCT

4

fredag, 24. november 2006, 12:50

tak for hjælpen :clap:

5

fredag, 24. november 2006, 18:13

Har fået hentet det der EVEREST, men sys ikke jeg kan få det til at virke ordentligt. er der lidt hjælp at hente??

6

lørdag, 25. november 2006, 11:37

Bare tilføj mig til messenger så skal jeg guide dig igennem skal i seng nu her så er nok oppe efter 18;00 så..

Hilsen
Lasse

p.s aprilia_rider@hotmail.com er min messenger

...:::Cube er vejen frem:::...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "lasserix" (25.11.2006, 11:37)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.