Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 16. november 2006, 23:59

Dell - http://accessories.euro.dell.com/sna/pro…kdhs1&sku=59197

Samsung - http://www.samsung.com/Products/Monitor/…S24BRBASXAA.asp

Nu synes jeg snart at jeg har læst en del reviews og folk med forskellige meninger, men er sgu ikke blevet meget klogere.

Har besluttet mig for at det skal være en 24", da 30" nok er lige stort nok, selvom den høje opløsning kunne være fedt.

Begge er jo bygget op om Samsungs S-PVA panel, så egentlig burde der ikke være nogen forskel som sådan - eller hvad?

Fyr løs! Også gerne hvis i har et andet alternativ til max 9k.

2

fredag, 17. november 2006, 07:13

Har lillebror til den nævnte Dell, og jeg er ganske tilfreds. Det skal siges, at jeg sjældent gamer, så ved ikke hvordan skærmen er på dette område (i hvertfald ikke hvad First Person Shooter angår).

3

fredag, 17. november 2006, 08:10

Går ud fra du er bekendt med alt det her også så?

http://simon.fearby.com/temp/ocau/reviews/2407_Test.jpg

http://www.tftcentral.co.uk/articles/dell_2xx7wfp.htm
(f.eks. "Dell acknowledges the issues")

Har efterhånden læst mig død på alt det pjat med rev a00/a01/a02
- og så er de ikke engang sikre på det er væk i a03.. :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xt0m" (17.11.2006, 08:19)

4

fredag, 17. november 2006, 08:56

Citeret

Originally posted by Happy^
Dell - http://accessories.euro.dell.com/sna/pro…kdhs1&sku=59197

Samsung - http://www.samsung.com/Products/Monitor/…S24BRBASXAA.asp

Nu synes jeg snart at jeg har læst en del reviews og folk med forskellige meninger, men er sgu ikke blevet meget klogere.

Har besluttet mig for at det skal være en 24", da 30" nok er lige stort nok, selvom den høje opløsning kunne være fedt.

Begge er jo bygget op om Samsungs S-PVA panel, så egentlig burde der ikke være nogen forskel som sådan - eller hvad?

Fyr løs! Også gerne hvis i har et andet alternativ til max 9k.

jeg har selv 2007wpf og den spiller max! jeg bruger hovdesageligt min til spil og har ikke oplevet nogen form for ghost,stalling osv. men du kan jo evt. læse lidt her:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=1887
har ikke slev læst den igennem bare en jeg fandt.

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
Intel i7 4790K @ 4600Mhz
gigabyte GTX 980TI
Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
Noctua NH-D15
Corsair Obsidian 450D
Asus PG278Q 144 Mhz

5

fredag, 17. november 2006, 09:45

Jeg har selv 2407 WFP og jeg er ganske tilfreds. :D

6

fredag, 17. november 2006, 13:45

Overvejer at nappe den samsung, af den eneste grund, at Dell er så lang tid om at levere.

Billedkvaliteten burde vel være den samme? Selvom en Rev.03 af den dell sikkert ville være at foretrække.

7

fredag, 17. november 2006, 14:28

Ville nappe en Dell... Kun fordi den ser så skide godt ud.

8

fredag, 17. november 2006, 14:39

Citeret

Overvejer at nappe den samsung, af den eneste grund, at Dell er så lang tid om at levere.

Billedkvaliteten burde vel være den samme? Selvom en Rev.03 af den dell sikkert ville være at foretrække.

Tja, hvis du har tålmodigheden, så vent på Rev.03 :)

Selvom man somregel gerne vil have noget nyt legetøj hurtigst muligt. :razz:

9

fredag, 17. november 2006, 14:41

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Tja, hvis du har tålmodigheden, så vent på Rev.03 :)

Selvom man somregel gerne vil have noget nyt legetøj hurtigst muligt. :razz:

True..

Jeg må se på det ;)

10

onsdag, 22. november 2006, 19:15

Så fik jeg endelig taget mig sammen..

Der står nu en Samsung 244T foran, og for faen den er lækker at bruge. Ekstremt meget plads man ligepludselig har.

Må sige at det er mange penge at smide i en skærm, men den er godt nok også lækker.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Happy^" (22.11.2006, 19:16)

11

onsdag, 22. november 2006, 19:55

Citeret

Så fik jeg endelig taget mig sammen..

Der står nu en Samsung 244T foran, og for faen den er lækker at bruge. Ekstremt meget plads man ligepludselig har.

Må sige at det er mange penge at smide i en skærm, men den er godt nok også lækker.

Tillykke med købet :9xo

Misunder dig squ lige i øjeblikket.

Må bare købe en 20" wide ekstra engang :dance:

12

onsdag, 22. november 2006, 19:57

OMG nice... Kunne sq ikke gå fra den hvis jeg fik s[dan en

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

13

torsdag, 23. november 2006, 00:33

Den er sgu dejlig at bruge. Har lige siddet og skrevet opgaver i snart 5 timer, og det er virkelig lækkert med 2 A4-sider ved siden af hinanden.

Og bliver det for belastende, så drejer man bare skærmen, og så har man en A4-side i højden. Eller også tager man en slapper med lidt film via det indbyggede PIP.

Flashpen smækkes blot i venstre side, og så er man kørende.

Der er tænkt på praktisk talt alt - det er sgu lækkert.

14

torsdag, 23. november 2006, 00:45

altså der er USB porte i siden eller hvad med den flashpen?

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

15

torsdag, 23. november 2006, 00:48

Citeret

Originally posted by hot_fifty

Det vil jeg tro. Dellerne har også en indbygget hub med 4 porte (2 i siden, 2 under).
HAr lige fået min 2007wfp i dag. Jeg er vildt glad for den.

16

torsdag, 23. november 2006, 01:04

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Originally posted by hot_fifty

Det vil jeg tro. Dellerne har også en indbygget hub med 4 porte (2 i siden, 2 under).
HAr lige fået min 2007wfp i dag. Jeg er vildt glad for den.

:finger:

17

tirsdag, 28. november 2006, 21:37

jeg har også lige bestilt mig en 2007wfp, glæder mig virkelig.. er også spændt på at se hvordan det egentlig er at sidde med et widescreen skrivebord når man er vant til 4:3..

nogen der ved om der er lang leveringstid på dem?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.