Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. november 2006, 21:30

Når Vista på et tidspunkt udgives, regner du så med, at du vil foretage en større opgradering af din computer? Dermed menes opgradering af bundkort + cpu og evt. grafikkort.

Særlig med henblik på DX10 kan man vel mene, at interessen for at opgradere er større. Spørgsmålet er så blot, hvor stor en opgradering. Uddyb evt dette i jeres indlæg og kommentarer.

Det er klart, at folks holdning til det kan ændres undervejs, efterhånden som man lærer mere. Denne poll skal besvares ud fra hvad mener nu.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

onsdag, 8. november 2006, 21:38

Regner ikke med at kaste penge i en ny computer. Med mindre jeg vinder i lotto eller sådan noget :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

onsdag, 8. november 2006, 21:44

Hmm.. Hvis vi er henne i Januar, så ku det da godt tænkes jeg fik en Quad - ellers regner jeg kun med at opgradere GPU'en..

Vandkølet 4770K @ 5 GHz
16 GB DDR3, GTX 780 SLI
256 GB og 512 GB SSD
1300W PSU, 5760x1080

4

onsdag, 8. november 2006, 21:50

Skal af gode grunde ikke opgradere computeren for at køre Vista :))

5

onsdag, 8. november 2006, 21:51

Citeret

Originally posted by Carlsen

Tag nu en bid af dit æble og sæt dig hen i hjønet, ik? :finger:

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

onsdag, 8. november 2006, 21:53

Citeret

Originally posted by Berleburg

Citeret

Originally posted by Carlsen

Tag nu en bid af dit æble og sæt dig hen i hjønet, ik? :finger:

Hehe, gør jeg gladeligt. Så lader jeg Jer beta teste istedet :P

7

onsdag, 8. november 2006, 22:02

Måske gå fra Venice til Core 2, men er lige gået fra 6800GT til 7600GT, et lille men fornuftigt spring, som dog ikke rækker til DX10, som nok må vente til min. 6mdr, men springer dog heller ikke med på Vista med det samme.

8

onsdag, 8. november 2006, 22:12

Regner med at spare en masse penge op til min fødselsdag her om en måned, og til jul. og så købe i rækkefølgen = Harddisk (160gb), PSU (Ved ikke endnu), GFX (7900gtx forhåbentlig). Og så se hva det kan række til.

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

9

onsdag, 8. november 2006, 22:26

Spanden bliver forhåbentlig opgraderet i det nye år, men det er nu ikke grundet Vista. Det er nu mere for at have en kraftig computer til det grafiske arbejde.

Anyways, det er den helt store opgradering (cpu, bundkort, ram og gfx).

10

onsdag, 8. november 2006, 23:20

Nej jeg regner ikke med at opgradere.. Har simpelthen ikke økonimien eller den store interesse for tiden desværre

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

12

torsdag, 9. november 2006, 06:28

Måske et nyt gfx, hvis det skulle vise sig at være nødvendigt. Regner dog ikke med det.
Hvad Vista angår, så trækker det nok ud. Regner ikke med at købe det før medio 07, så børnesygdomme osv. er et overstået problem.
Min ældste datter (Sille, 7 år), meldte i går ud, at hun ville have en BB, så når jeg får bestilt det nye hardware, tror jeg lige jeg prøver at køre den Vista RC1 jeg har liggende på hendes/Deres maskine.
Tvivler ikke på min egen maskine kan køre Vista.

13

torsdag, 9. november 2006, 08:32

Jeg regner ikke med jeg skal opgradere noget nej...

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Butcher" (09.11.2006, 08:33)

14

torsdag, 9. november 2006, 08:57

At opgradere med henblik på DX10 er jo helt hen i vejret bare for vista.. vi skal jo lige have spillene først.
Og derudover kræver vista nu ikke meget mere i forhold til xp, lige bortset fra ram og det har de fleste af os nu ikke problemer med ;)
Så jeg kan vel svare for de fleste.. nej, ikke nødvendigt :D

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
Asrock x58 Extreme
OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

15

torsdag, 9. november 2006, 14:28

Citeret

Originally posted by Azjo
At opgradere med henblik på DX10 er jo helt hen i vejret bare for vista.. vi skal jo lige have spillene først.
Og derudover kræver vista nu ikke meget mere i forhold til xp, lige bortset fra ram og det har de fleste af os nu ikke problemer med ;)
Så jeg kan vel svare for de fleste.. nej, ikke nødvendigt :D

Nu ved du godt hvor du er ikke? På Tweak.dk. Tror der er mange herinde der gerne vil have det bedste af det bedste så snart det er ude ...

Lad nu bare folk svare for dem selv. Du kan evt. kaste et blik på afstemningen jeg har lavet til denne tråd... :oops:

16

torsdag, 9. november 2006, 16:31

ja jeg regner med at skifte min gode athlon xp 3000+ ud med et vildt core 2 quad system

17

torsdag, 9. november 2006, 16:51

Tja, nu bliver jeg 18 år i marts til næste år, så det kunne da måske godt tænkes at jeg skulle have mig en ny spand til den tid. Tænker lidt på noget 2*dualcore Xeon :P

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

18

torsdag, 9. november 2006, 16:51

Har helt sikkert tænkt mig at opdatere mit socket 478 system når Vista lander. Ikke så meget pga. af selve styresystemet, men mere fordi det er på tide, samtidig med at det er en god undskyldning.

Så mon ikke det bliver til noget Core 2 Duo og en R600 når tid er?

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere

0

Scalebound kommer eksklusivt til Xbox One konsollen

Når Platinum Games lancerer sp
Læs Mere

1

Her er alt du skal vide om den nye iPhone 6 og iOS 8

Tim Cook og resten af Apple-ko
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.