Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 8. september 2006, 18:23

Jeg ved ikke helt hvor jeg ellers skulle smide tråden, om det er offtopic, eller hardware og tilbehør, Nu smider jeg den her, og undskylder på forhånd for hvis det er forkert..

Som overskriften siger, så er der mulighed for at købe en BILLIG 22" Acer TFT Skærm 5 MS..
Syntes lige jeg ville dele tilbuddet med jer andre, for har selv bestilt en a dem, og den er FANME fed, og STOR..

here it is : http://www.pixmania.com/dk/dk/381294/art…html?itag=6506#

(NB: Betaler DU/I med kreditcard, så bliver i bedt om at verificere at i er den i udgiver jer for at være, og samtidig indehaver af kortet, du/i bliver bedt om at fremsende kopi af sygesikring / Pas / Kørekort . )

Kan kun sige de er helt ok og handle med, de har kludret lidt i min ordre jeg ringede og brokkede mig over det, og fik refunderet og hold nu fast 800 KR, som plaster på såret pga ventetiden.. det er sku da fair.

2

fredag, 8. september 2006, 18:33

de har været i kontant med et eller andet fup.. har du fået de 800kr i en tilgodebevis eller??

This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^

The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

3

fredag, 8. september 2006, 18:46

De 800 er overført til min konto.. Jeg så godt udsendelsen da den blev vist.
Ung knægt der havde købt et eller andet, og så var der gået ged i det hele, tingene ordnede sig jo også til sidst, og tror man kan finde huller hos alle forretninger, selv SHG , jeg kan kun sige jeg har været tilfreds med forløbet hos dem, og syntes også det er PISSE billigt at man kan få en 22" Widescreen 5 MS TFT skærm for under 3000 kr,

4

fredag, 8. september 2006, 18:59

Flyttet til Hardware og Tilbehør fordi det ikke er noget du personligt sælger men en henvisning til et godt tilbud på hardware ;)

Og det er så helt OK den røg forkert, alle kan fejle, og det skal der også være plads til.

5

fredag, 8. september 2006, 19:03

Citeret

Originally posted by Burger
Flyttet til Hardware og Tilbehør fordi det ikke er noget du personligt sælger men en henvisning til et godt tilbud på hardware ;)

Og det er så helt OK den røg forkert, alle kan fejle, og det skal der også være plads til.
hehe POKKERS så røg den i det forkerte alligevel.. hehe. tak for flytningen Burger. :cheers:
og JEPS det et godt tilbud..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XaVieR" (08.09.2006, 19:04)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.