Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 24. august 2006, 18:41

jeg har kigget lidt på nogle forskellige laptop's og har fundet denne Vega X72 - på bud ( kampagne ) og ville derfor lige høre jeg herinde om den er noget værd? :crazyeyes:

Skal nok bruges til noget spil + Photoshop CS2 + skolearbejde

jeg har omkring 10.000 kr. at gøre med - kun til maskinen

I er meget velkomne til at poste andre foreslag :cheers:

Tobias

2

torsdag, 24. august 2006, 18:43

Kan du ikke lige skrive specs. på den eller smide et link?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

3

torsdag, 24. august 2006, 18:45

kan ikke bruge funktionen #edit - så her kommer mere :

- edbpriser: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=220923

- test: http://www.laptopworld.dk/index.php?id=305

En undskyldning bringes til alle Moderators - pga. uorden i tråden :oops:

Tobias

4

torsdag, 24. august 2006, 19:05

Har personligt prøvet kampagne modellen af Vega X72 - den er super!
Skærmen er rigtig dejlig, og vægten på 3,6 kg er ikke alverden hvis man kigger på hvor hvor stor den 17" skærm egentlig er.
T2300E CPU'en kan sagtens levere masser af power, og 1gb ram er fino til pengene.

Du kan læse min anmeldelse af den her;)
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=305

EDIT:: Så først lige at du havde linket til testen, hehe:)

Dennis Hansen, dehan.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DeH" (24.08.2006, 19:06)

5

mandag, 4. september 2006, 18:18

Jeg overvejer også at købe Vegas x72 model. Men min fætter har lige købt en ASUS A6T. Så mit spørgsmål er: Hvilken er bedst - og kan den der forsikring fra computersalg til 1500kr., betale sig at tage med i købet (jeg cykler med den bærbare 12km hverdag).

Fabian

6

tirsdag, 5. september 2006, 16:54

Citeret

Originally posted by Fabianbm
Jeg overvejer også at købe Vegas x72 model. Men min fætter har lige købt en ASUS A6T. Så mit spørgsmål er: Hvilken er bedst - og kan den der forsikring fra computersalg til 1500kr., betale sig at tage med i købet (jeg cykler med den bærbare 12km hverdag).

Fabian

Det er Vega´en, AMDs Turion X2 som sidder i Asus´en kan slet ikke følge med!
Og det ville da kunne betale sig at få forsikring med i starten synes jeg:)

Dennis Hansen, dehan.dk

7

torsdag, 7. september 2006, 18:22

Hehe ok :)

Tak for rådet, og har da også købt Vega X72 :D - som jeg iøvrigt får på mandag :D Jeg har dog ikke taget forsikring med, men mon ikke det går - så længe man bare er lidt forsigtig og viser alm., hensyn.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.