Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 16. august 2006, 22:58

så er der den lidt dyrere : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=217581

der HAR et ægte 16X slot....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

22

onsdag, 16. august 2006, 23:00

Citeret

Originally posted by Fragman

Er du stoppet med at læse tråde?
Samme link som jeg postede for blot tre indlæg siden :rolleyes:

23

onsdag, 16. august 2006, 23:05

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

undskyld meget deres højhed....men gu er det EJ!......måske skulle du passe dit eget eller læse hvad der står inden du prøver at flame folk.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (16.08.2006, 23:08)

24

onsdag, 16. august 2006, 23:08

Citeret

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

undskyld meget deres højhed....men gu er det RØV!......måske skulle du passe dit eget istedet for at sidde og fyre alt muligt flame af.....

Nej du har sgu ret. Min fejl. Troede faktisk det var det der jeg linkede til. Den tager jeg på min kappe :oops:
Men det var nu heller ikke ment surt, synes nok du tager noget på vej da.

25

onsdag, 16. august 2006, 23:09

beklager, men bliver sq sur når folk opfører sig på den måde som du lige gjorde.....

26

onsdag, 16. august 2006, 23:13

Citeret

beklager, men bliver sq sur når folk opfører sig på den måde som du lige gjorde.....

Well, som sagt var det ikke ment sådan. Var mere fordi (jeg troede) det var anden gang i løbet af et par dage, og det ikke er noget der plejer at ske..

27

onsdag, 16. august 2006, 23:20

2. gang i løbet af et par dage...når man så tænker over hvor mange tråde jeg læser igennem både herinde og andre steder...ikke meget "slack" man får herinde.....var lidt respektløst, men sålænge det var ment med humor er det ok...bare lige husk smileyen næste gang, så får du bare en klat jord tilbage :D

igår skete det faktisk fordi jeg kom lige fra job og ville checke forum ud...og kom så aldrig fra det igen før sent...så var lidt ør i hovedet.....men bare rolig laver sq nok en fejl igen herinde......

28

onsdag, 16. august 2006, 23:22

Citeret

2. gang i løbet af et par dage...når man så tænker over hvor mange tråde jeg læser igennem både herinde og andre steder...ikke meget "slack" man får herinde.....var lidt respektløst, men sålænge det var ment med humor er det ok...bare lige husk smileyen næste gang, så får du bare en klat jord tilbage :D

igår skete det faktisk fordi jeg kom lige fra job og ville checke forum ud...og kom så aldrig fra det igen før sent...så var lidt ør i hovedet.....men bare rolig laver sq nok en fejl igen herinde......

Hehe det gør vi allesammen vel - selv mig kan man se :))

29

onsdag, 16. august 2006, 23:31

computeren kommer ikke til at blive OC'et da den er til en vens søster (og hun skal have en gaming computer)...

bugdetet (stav det som i vil) hedder 8K og i det skal der være mobo, cpu, gfx, dvd-brænder, ram, windåse, kabinet, hdd og montering (skal helst være hos shg for vil helst ikke samle hendes computer og så lave fejl og komme til at betale en masse penge for det, har nemlig ikke den store erfaring med at samle dem selv)

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

30

torsdag, 17. august 2006, 08:20

Citeret

Originally posted by joatim
computeren kommer ikke til at blive OC'et da den er til en vens søster (og hun skal have en gaming computer)...

bugdetet (stav det som i vil) hedder 8K og i det skal der være mobo, cpu, gfx, dvd-brænder, ram, windåse, kabinet, hdd og montering (skal helst være hos shg for vil helst ikke samle hendes computer og så lave fejl og komme til at betale en masse penge for det, har nemlig ikke den store erfaring med at samle dem selv)

Jeg er ret sikker på en enkelt eller to tweakers bor i nærheden. Tjek profilerne og smid PM til dem. Mon ikke én vil være behjælpelig m ed at samle skidtet for dig... :hb:

Seneste tests og artikler

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

2

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.