Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by sol_jakobsen
jeg har hørt at win 2000 ikke udnytter al cache'en på en barton (kun 256) er det rigtig, og hvordan slår jeg det til hvis det er rigtig?
har hørt det samme
Det skal laves om i registreringsdatabasen (føj for et ord)
The L2, or second-level, cache, is an integral part of your CPU. However, XP is very shoddy at detecting it, so setting it manually is sometimes necessary. It's easy to do, though, you simply have to navigate to RUN>Regedit>
The L2, or second-level, cache, is an integral part of your CPU. However, XP is very shoddy at detecting it, so setting it manually is sometimes necessary. It's easy to do, though, you simply have to navigate to RUN>Regedit>
Ifølge microsoft har dette kun betydning for cpuer med direct-mapped L2 cache, og det er der ingen moderne cpu'er der har, så vidt jeg kan finde ud af..