1

søndag, 6. august 2006, 15:51

Er det muligt hvis man formatere computeren at den så kun starter med at køre med en core. Jeg har jo Dual Core. Det var bare lidt underligt, fordi da jeg købte Postal 2 skulle jeg bruge et program der hedder Winlauncher XP som gør at spillet kun køre på en processor, da det ikke understøtter Dual Core. Nu har jeg lige formateret computeren helt og da jeg installerede Postal 2 skulle jeg ikke bruge det program før der gjorde jeg kun kørte med en processor. Kan en af proccesorne være blevet deaktiveret??

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
Friedrich Nietzsche

2

søndag, 6. august 2006, 15:55

Det tror jeg nu ikke, men hvis du har installeret alle opdateringer så har det sikkert løst det.

Du kan jo evt tjekke det ved at trykke:
CTRL+ALT+DELETE og trykke på fanen "Ydeevne"
Hvis der er 2 grafer - så virker begge kerner:)

Dennis Hansen, dehan.dk

3

søndag, 6. august 2006, 16:14

Ellers kan du minimere det spil du har gang i, og så åbne joblisten, gå så ind i processer og find dit spil højer-klik på det og vælg Instil Forbindelse og så kan du vælge cpu 0 og cpu 1 :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "XmuZz" (06.08.2006, 16:14)

4

søndag, 6. august 2006, 16:39

Flyttet til Hardware & Tilbehør.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.