1

søndag, 6. august 2006, 12:48

det er en der skal samles selv, jeg har ikke fulgt med af hva man kan få lige pt. så jeg har lige godt 8 k til en gamer pc, der skal spilels Heros, CS, Battle for middle earth og andre diverse nye spil :)

uden skærm og taster og mus. så kabinet og indmad så er jeg glad..

på forhånd tak.

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

2

søndag, 6. august 2006, 16:48

Som du kan se er der ikke nogen der har svaret og det er højst sandsynlig fordi at du ikke har tjekket de tråde der omhandler det samme, du kunne eventuelt selv smide nogle links op, som vi kan se på.

3

søndag, 6. august 2006, 16:59

xmuzz så fint siger. der er ret mange tråde der handler om det samme hvis du lige brugte søge funktionen eller bare kiggede blandt tråde de sidste dage så er der helt sikkert noget ;) Kunne ikke lade vær' med at samle noget :P

+kabi til omkring 500kr bliver lige en smule dyre men hvad fanden 500 kr er jo ikke meget. Men hvis det er til dig selv og du har den pc i dit sig. behøver du jo ikke nye diske eller drev også kan du jo få en bedere cpu E6600 eller bedere GFX?

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "KreaTive" (06.08.2006, 17:18)

4

søndag, 6. august 2006, 17:28

Citeret

Originally posted by KreaTive
xmuzz så fint siger. der er ret mange tråde der handler om det samme hvis du lige brugte søge funktionen eller bare kiggede blandt tråde de sidste dage så er der helt sikkert noget ;) Kunne ikke lade vær' med at samle noget :P

+kabi til omkring 500kr bliver lige en smule dyre men hvad fanden 500 kr er jo ikke meget. Men hvis det er til dig selv og du har den pc i dit sig. behøver du jo ikke nye diske eller drev også kan du jo få en bedere cpu E6600 eller bedere GFX?

ja det er rigtig, skulle nok bruge lidt mere tid på den søgefunktion :D hehe

men altså det er ikke til mig selv da det er en ven der skal have nyt setup og han spurgte om jeg ville en her ind og jeg så pændt ja :D

når jeg engang skal opgradere bliver det bundkort cpu og grafikort :D hehe

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

5

søndag, 6. august 2006, 17:30

Men det jeg har fundet ville jeg mene ville være ret godt :) Man kan også godt presse noget mere ud af den conroe.

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

6

søndag, 6. august 2006, 17:32

Citeret

Originally posted by KreaTive
Men det jeg har fundet ville jeg mene ville være ret godt :) Man kan også godt presse noget mere ud af den conroe.

det går jo næsten ikke at han får sådan en comp :D hehe

men kigger da glædelig på det.. det ser i hvert fald ikke dårligt ud

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

7

søndag, 6. august 2006, 18:28

Skal du/han oc'e?

Hvis ikke er der ingen ide i de ram, og tag en anden psu, eventuelt en seasonic da det er den eneste gode shg har på lager, og så tag et X1900GT istedet for, har det selv og det køre bare kanont.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.