Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. august 2006, 12:16

Hejsa alle,

Jeg har et lille probs med mit mobo, når den startes melder den " New cpu installet " " Cpu fan fail " , man kan ikke komme i bois, alle blæsere kører som de skal. klikker man så på reset kan man komme i bios og så loader den win normalt, problemet kommer altså kun når puteren har værer slukket.

Nyt batteri er instaleret.
Bios opdateret til nyeste.
Alt står som det skal i bios, håber jeg :D

Den gør det både med min 3500+ og min 3200+

Er der en instilling jeg har overstet i bios ?

Andet HW i computeren:

Asus A8V Deluxe
3500+ S939
Asus 6800 512 MB
Creative X-FI ExtremeMusic

På forhånd tak for hjælpen :cheers:

2

søndag, 6. august 2006, 17:47

Der er prøvet med endnu et Batt. uden held :rolleyes:

Så må jeg vel betegne Mobo'et som defekt. X( det har det været siden jeg købte det af ********* herinde fra X( da jeg først har prøvet moboet i går...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (06.08.2006, 17:48)

3

søndag, 6. august 2006, 18:15

det er ikke den nyeste Bios der er fucked?

4

søndag, 6. august 2006, 19:38

Citeret

Originally posted by Shooqer
det er ikke den nyeste Bios der er fucked?

nej, har prøvet med nogle forskellige.

5

søndag, 6. august 2006, 19:42

prøv lige uden lydkort i første omgang......

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

6

søndag, 6. august 2006, 20:13

Citeret

Originally posted by Fragman
prøv lige uden lydkort i første omgang......

Det gir ingen forskel, har også prøvet med alt taget fra. :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.