1

lørdag, 5. august 2006, 00:38

Ja som subject siger..

Er ved at købe en 10k PC fra SHG. Nogen der har erfaring med at handle med dem, eller andre? Og hvis ja, hvor meget vandt I på det?

...

2

lørdag, 5. august 2006, 00:40

Tror ikke du skal regne med noget, med mindre du har tænkt dig at købe 5-6 maskiner. Avancen er meget lille på hardware, og der skal simpelthen større indkøb til, før forretningerne gider bruge tid på folk der vil handle.

3

lørdag, 5. august 2006, 00:43

En stor del af grundlaget for de butikker er netop at man skærer udgifter til et minimum og på den måde maksimerer konkurrenceevnen. Med mindre du har meget eksotisk hardware ville jeg ikke tro på at kunne få noget ud af det.

4

lørdag, 5. august 2006, 10:47

Hehe jyder er satme nogle krejlere. Har både prøvet at arbejde i ComputerCity i KBH og i Århus. Fik noget af et chok, da jeg kom til Århus. ALLE ville bare have rabat. :crazyeyes:

Anyway. Tror godt du kan glemme det. Som der allerede er sagt, så er der enorm lille avance på.

5

lørdag, 5. august 2006, 11:13

Kunne nok forestille mig at der skal være tale om et betragteligt større beløb end 10.000 for at der er noget som helst at handle om.

6

lørdag, 5. august 2006, 12:45

Citeret

Originally posted by shack
Ja som subject siger..

Er ved at købe en 10k PC fra SHG. Nogen der har erfaring med at handle med dem, eller andre? Og hvis ja, hvor meget vandt I på det?

Tror ikke det er så nemt med internetforhandlere og i dit tilfælde med SHG, så giver de ingen rabatter, med mindre du handler for over 250.000 kr inden for 12 mdr eller 20 ens varer ifl. deres rabataftaler på deres hjemmeside...

7

lørdag, 5. august 2006, 15:18

hehe okay.. Jamen jeg er søderjyde, så selvfølgelig ligger det i mig at handle:) Men så dropper vi det bare,)

...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.