1

fredag, 4. august 2006, 22:08

hey lidt tyndt emne men her er mit lille problem.

jeg har i min stationær med en 120gb sata harddisk i, den har stået til side ½ år og nu når jeg tænder den virker grafikkortet ikke mere (har ikke et ekstra grafikkort jeg kan bruge). øv hva? ja men jeg har min bærbar og jeg skal bruge noget data på harddisken.

Nogle forslag til hvordan jeg kan få den harddisk koblet op på min bærbar? Eller om maskinen kan starte uden grafikkort? Har prøvet at starte den og logge på gennem VNC men den ser ikke ud til at logge på netværket (ping timeout).

Jeg er tæt på at bestille et harddisk kabinet, men før jeg gør det ville jeg høre om der var andre metoder?

Mvh. Deaz

2

fredag, 4. august 2006, 22:51

en hdd box med sata interface er nok bedste løsning..evt en der kan stå selv på netværket hvis det er noget du har brug for, men elelrs bare til usb/firewire.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

lørdag, 5. august 2006, 00:08

Tak for svaret Teddy. Har planer om at bygge en filserver, men økonomien holder ikke til det lige nu, så et harddisk kabinet til 200 kr er fint nok indtil videre.

Billigste SATA Harddisk kabinet bestilt ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.