1

torsdag, 3. august 2006, 20:32

Hej,

Jeg leder efter en forhandler af dette tastatur:
link
(det lille med trackballen).

Jeg kan finde det masser af steder i tyskland, men vil helst have DK layout af taster. Jeg kunne nok også klare mig med norsk eller svensk.

Er der alternativt nogen der ved hvor man kan købe lignende tasturer, altså tastatyrer der overholder følgende:

* Helst ikke meget mere en 30-35cm lang og mindre end 20cm højt
* Indbygget trackball til højre tommelfinger og de to museknapper i venstre side
* Min. 5m rækkevidde med RF eller IR
* Trådløst (DOH!)

Jeg har set nogle fujitsu siemens Scaleo media centre med lignende tastaturer, men de sælges ikke løst så vidt jeg fik at vide.

Hvis nogen er tvivl er det til brug med min MediaPortal HTPC. Og nej, jeg er ikke interesseret i Microsofts MCE tastatur, det er for stort, og jeg insisterer på en trackball hvilket IMO er meget lettere at bruge en joystick lignende gadgets.

2

fredag, 4. august 2006, 11:17

Kan ikke få dit link til, at virke....

3

fredag, 4. august 2006, 11:21

Citeret

Så er det dig der har et problem, virker fint ved mig.

Hvad keybord er det på listen? Så vidt jeg kan se er der 2, det med blå taster og det aller øvereste?

4

fredag, 4. august 2006, 15:15

Citeret

Originally posted by XmuZz
Hvad keybord er det på listen? Så vidt jeg kan se er der 2, det med blå taster og det aller øvereste?

Det er det øverste jeg er interesseret i, det står under titlen "WIRELESS KEYBOARD RF"

5

fredag, 4. august 2006, 15:21

Citeret

Originally posted by XmuZz

Citeret

Så er det dig der har et problem, virker fint ved mig.

Mit FireFox der fuckede...

Zitech har eller har haft et det ligner meget, men er ikke helt sikker på om det var med trackball...

6

fredag, 4. august 2006, 16:12

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Happy^" (04.08.2006, 16:18)

7

fredag, 4. august 2006, 17:23

Citeret

Originally posted by Happy^
Alle ser ud til at være inden for EU - og tyskland kan vel være ligeså godt som NO og SWE.

Jeg har allerede fundet den mange steder i tyskland som jeg skrev ovenfor, og det er ikke lige så godt med tastaturer, et tysk tastatur har feks. Y byttet om med Z etc. Jeg har dog overvejet bare at købe et tysk, sætte KB layout i windows til DK og så bare ridse de forkerte bogstaver af og male nye på :)

8

lørdag, 5. august 2006, 03:46

Citeret

Originally posted by ziphnor

Citeret

Alle ser ud til at være inden for EU - og tyskland kan vel være ligeså godt som NO og SWE.

Jeg har allerede fundet den mange steder i tyskland som jeg skrev ovenfor, og det er ikke lige så godt med tastaturer, et tysk tastatur har feks. Y byttet om med Z etc. Jeg har dog overvejet bare at købe et tysk, sætte KB layout i windows til DK og så bare ridse de forkerte bogstaver af og male nye på :)

Du kan da prøve at høre dem ad om det er noget de har. Ellers skriv til sharkoon og hør ad om de overhovedet har lavet det i DK-layout ;)

9

lørdag, 5. august 2006, 10:07

Citeret

Du kan da prøve at høre dem ad om det er noget de har. Ellers skriv til sharkoon og hør ad om de overhovedet har lavet det i DK-layout ;)

Det har jeg også gjort, men jeg tænkte at det kunne være nogen her havde set det eller et lignende et i danmark.

10

lørdag, 5. august 2006, 10:55

Norsk layout er vist lig DK-layout, hvis jeg ikke tager rent fejl.
Det er nok det du skal satse på, hvis de ikke er i DK. Jeg har lige søgt lidt rundt fra norsk google, og der er ikke rigtig det vilde lader det til.
Ellers se om du kan finde frem til samme produkt under samme navn, hvilket kan være svært.

11

mandag, 7. august 2006, 12:32

Jeg har på fornemmelsen at hvis det findes i danmark, så forhandles det under et helt andet navn. Hvis jeg ikke snart får et svar fra Sharkoon køber jeg det sgu bare på tysk, jeg kan sikkert bare bytte fysisk om på Y og Z knappen så man ikke bliver forvirret. Resten kan jeg sikkert godt leve med.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.