Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 1. august 2006, 16:17

det ene virkere og jeg har smidt driver 91.37 ind og vil så se om den andet også virker jeg ved så ik om den driver er den beste at bruge ?

edit: lol 1 GFX køre bedre i cellfactor en mine gamle 2x 7900GTX

profil: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=260585

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Connektors" (01.08.2006, 16:29)

22

tirsdag, 1. august 2006, 16:18

Det er den bedste til de kort, men prøv nu og se om det virker, er ved at dø af spænding :))

Citeret

edit: lol 1 GFX køre bedre i cellfactor en mine gamle 2x 7900GTX

Var det ikke fordi der var fejl på kortene? Eller er det bare ydelse kontra ydelse?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (01.08.2006, 16:47)

Martin.v.r

Gæst

23

tirsdag, 1. august 2006, 17:56

vilke psu har du ?
1 stk 7950X2 bruger 140W til at starte op på :hb:

men ellers noget lækkert noget med de 7905X2 kort

har en kami som lige har købt, Intel P4 D 965X + et ASUS 7905X2
i dette spil http://www.americasarmy.com/gallery/ ligger han på 90/100 FPS 1600x1200 85MHZ alt i spillet er sat på high,og det er uden overclock på sit sys/kort :dance:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Martin.v.r" (01.08.2006, 17:57)

24

tirsdag, 1. august 2006, 18:08

Han har en OCZ GamerXtreme 700Watt 4 rail's med 18 ampere på hver, så den kan snildt trække dem.

25

tirsdag, 1. august 2006, 18:36

Citeret

Originally posted by XmuZz
Han har en OCZ GamerXtreme 700Watt 4 rail's med 18 ampere på hver, så den kan snildt trække dem.

'Hehe ja.. Den ville med lethed æde 4 af de kort :D

"Er det ikke ham jyden Harald? Du' jo helt til grin"
*bang bang*
"Va saje do no dit dumme svin?!"
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

26

tirsdag, 1. august 2006, 18:40

Citeret

'Hehe ja.. Den ville med lethed æde 4 af de kort

Haha det ville den ikke kunne, da det er for mange watt til sammen plus at hver rail kun kan udgive 18 ampere, så det ville være bedre med en 1 rails psu som yder 40 ampere på den ene rail den har.

27

tirsdag, 1. august 2006, 18:44

Citeret

Originally posted by XmuZz

Citeret

'Hehe ja.. Den ville med lethed æde 4 af de kort

Haha det ville den ikke kunne, da det er for mange watt til sammen plus at hver rail kun kan udgive 18 ampere, så det ville være bedre med en 1 rails psu som yder 40 ampere på den ene rail den har, men det er nok hellere ikke nok, men det betyder jo hellere ingen ting, da der ikke er mobo's der understøter 4 kort.

Hehe, var nu også bare lige for at sige den er kraftig..

Siger jo nærmest sig selv ;)

*bang bang*
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

29

tirsdag, 1. august 2006, 19:22

jeg ved simpelhen ik lige hva der sker men jeg ka ik få liv i PCen jeg har nu smidt 1stk 7800GT i og det hele lyser når jeg starter men der kommer intet på skærmen og bundkortets 4 røde lamper lyser bare
jeg har ku få liv i den men den frøs efter et kort stykke tid og jeg har prøvet at clere cmoss osv + andre ram så tror det er MB eller CPU der er ved at stå af
den når til der hvor den ska vise win xp logoet men logoet når ikke at komme da den fryser der hver gang selv når jeg prøvet at starte fra cd og lave en repair fryser den

edit: det ser ud til at jeg har fået liv i den nu og mit XP er total smadret så ska ha et nyt ind ;(

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Connektors" (01.08.2006, 20:03)

30

tirsdag, 1. august 2006, 20:09

Citeret

jeg ved simpelhen ik lige hva der sker men jeg ka ik få liv i PCen jeg har nu smidt 1stk 7800GT i og det hele lyser når jeg starter men der kommer intet på skærmen og bundkortets 4 røde lamper lyser bare
jeg har ku få liv i den men den frøs efter et kort stykke tid og jeg har prøvet at clere cmoss osv + andre ram så tror det er MB eller CPU der er ved at stå af
den når til der hvor den ska vise win xp logoet men logoet når ikke at komme da den fryser der hver gang selv når jeg prøvet at starte fra cd og lave en repair fryser den

edit: det ser ud til at jeg har fået liv i den nu og mit XP er total smadret så ska ha et nyt ind ;(

Nedern, var det efter du havde smidt begge kort i?

31

tirsdag, 1. august 2006, 20:15

ja der begynte den ikke at ville starte op også prøvede jeg med 1 igen og den gjore det samme :ohmy:selv med 7800GT og jeg prøvede også at køre standart på CPU og jeg ved ik lige hva der sker men nu er den ved at installere XP og den frøs og nu har jeg lige genstartet og nu startere PCen ikke op der er bare sort skærm igen mens alt andet lyser

32

tirsdag, 1. august 2006, 20:18

Det lyder meget mærkeligt, min gjorde det samme her den anden dag da jeg prøvede at connecte den til min anden computer over lan, så satte den sig fast og jeg slukkede den og der var ingen skærm signal, jeg ræv så strøm stikket ud og satte det i igen, men det hjalp ingen ting, prøvede så igen med alle stik ude og så funkede det.

Har du stadigvæk dit gamle expert liggende?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (01.08.2006, 20:19)

33

tirsdag, 1. august 2006, 20:20

Citeret

Originally posted by Connektors
ja der begynte den ikke at ville starte op også prøvede jeg med 1 igen og den gjore det samme :ohmy:selv med 7800GT og jeg prøvede også at køre standart på CPU og jeg ved ik lige hva der sker men nu er den ved at installere XP og den frøs og nu har jeg lige genstartet og nu startere PCen ikke op der er bare sort skærm igen mens alt andet lyser

Lyder satme trist :rolleyes:

Hmm.. Du kan prøve at sende begge kort til mig, så skal jeg lige se om det virker :))

*bang bang*

34

tirsdag, 1. august 2006, 20:21

jeg har prøvet men problemet har været der lidt før og der var den CPUen som der nogen gange ik rigtig gad at leje med og der er forfrysninger eller en slags rim ligner det under CPUen der hvor alle de ben er måske er det den der er ved at stå af

2sec så viser jeg det lige

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Connektors" (01.08.2006, 20:23)

35

tirsdag, 1. august 2006, 20:24

Citeret

Originally posted by Connektors
jeg har prøvet men problemet har været der lidt før og der var den CPUen som der nogen gange ik rigtig gad at leje med og der er forfrysninger eller en slags rim ligner det under CPUen der hvor alle de ben er måske er det den der er ved at stå af

2sec så viser jeg det lige

Hmm, lyder som dårlig isolering fra Mach'en?? :ph34r:

*bang bang*

36

tirsdag, 1. august 2006, 20:25

Lyder trælst, du har self isoleret rundt om soklen ikk?

Yep vis det lige :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (01.08.2006, 20:25)

37

tirsdag, 1. august 2006, 20:25

Tillykke med kortene. Sikker på 2GB 3D grafik er nok? 8o

Få nu lige det bundbræt til at virke - vi vil se resultater! Btw, så fortjener Quad setup da vist en Conroe ?

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

38

tirsdag, 1. august 2006, 20:27

Citeret

Tillykke med kortene. Sikker på 2GB 3D grafik er nok? 8o

Få nu lige det bundbræt til at virke - vi vil se resultater! Btw, så fortjener Quad setup da vist en Conroe ?

Haha... Han har vist også planer om conroe, men hold fast han skal være glad for at bo ved mor og far, som han fyre penge af på hardware.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (01.08.2006, 20:27)

39

tirsdag, 1. august 2006, 20:28

alt er isoleret der kommer intet ud på bundkortet

[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=49444[/IMG]
[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=49445[/IMG]

dog hver gang jeg tager mach2ern af så har jeg lagt mærke til at der lægger nogen dråber vand oven på CPUen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Connektors" (01.08.2006, 20:32)

40

tirsdag, 1. august 2006, 20:33

Det ser dælme ikke for godt ud, har du prøvet at tage det og og smide den i igen?
Det også lidt vildt at køre med Mach 2 GT 24/7, i hvert fald efter min mening.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.