Psu

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 22. august 2003, 17:44

hvordan finder jeg ud af hvor mange watt min PSU er??

hvis man skal have både cathoderør (måske2) 4-5 blæsere og samtidig en P4 cpu, cd-drev, flobby grafikkort, lydkort osv. hvor mange watt er så nødvendige???

PS lige et lille extra spørgsmål= er det normalt at et kabi har plads til 2 PSU'er?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sebmik" (22.08.2003, 17:45)

2

fredag, 22. august 2003, 17:56

hvis det er hightower, så er det vel meget normalt med plads til 2xpsu!

3

fredag, 22. august 2003, 18:00

Nej, der er somregl aldrig en parat plads til en extra PSU i et kabinet medmindre det er set server-kabinet, men der kan LAVES plads til en PSU i nogle kabinetter hvor man nu kan finde plads...

4

fredag, 22. august 2003, 18:02

Tror sq godt din PSU kan trække de 2 Cathode Rør.. 8o

5

fredag, 22. august 2003, 18:03

i har stadig ikke svaret mig på hvordan man finder ud af hvor mange watt ens psu er på??

og hvor mange watt der er nødvendige!! tag lige et extra kig på mit spørgsmål og se om i ikke kan svare!! PLEASE!! kom nu grillrotten :( :(

Mangler virkelig hjælp!

6

fredag, 22. august 2003, 18:13

Citeret

Originally posted by Noobie
Tror sq godt din PSU kan trække de 2 Cathode Rør.. 8o

også hvis der er 5 blæsere oveni og måske noget neonwire??

7

fredag, 22. august 2003, 18:13

hvad er tegn på at ens PSU ikke kan trække det??

8

fredag, 22. august 2003, 18:16

Citeret

Originally posted by sebmik
i har stadig ikke svaret mig på hvordan man finder ud af hvor mange watt ens psu er på??

og hvor mange watt der er nødvendige!! tag lige et extra kig på mit spørgsmål og se om i ikke kan svare!! PLEASE!! kom nu grillrotten :( :(

Mangler virkelig hjælp!

Det står på din PSU hvor mange watt / amps den kan trække...

Prøv om den kan trække det uden at spændingerne bliver noget lort.... Så skal du have en ordenligt PSU...

9

fredag, 22. august 2003, 18:17

Citeret

hvad er tegn på at ens PSU ikke kan trække det??

At spændingerne bliver noget lort, at det ikke virker eller ikke virker optimalt...

10

fredag, 22. august 2003, 18:21

jeg har en 300w er det nok til at køre noget overhovedet???

jeg lidt problemer med min com her den senere tid. kan det skyldes at det kun er en 300w psu???

hvor meget casemod tror du sådan en kan trække?

11

fredag, 22. august 2003, 18:23

Citeret

jeg har en 300w er det nok til at køre noget overhovedet???

jeg lidt problemer med min com her den senere tid. kan det skyldes at det kun er en 300w psu???

hvor meget casemod tror du sådan en kan trække?

1. Nogenlunde måske, men ikke anbefalingsværdigt...

2. Ja, det kan det sagtens. Det er jo rimelig vigtigt at ens computer får ordenligt strøm...

3. Jeg ville ikke sætte en pind til sådan en PSU... Medmindere jeg skulle se hvor meget den kunne klare før den bukkede under. Den kan nok godt trække lidt småting, men tænk lige på at et nyere GFX samt en P4 begge kræver en 300 w PSU... ud over det, så er der MB, RAM, HDD, CD, CDRW, DVD, Blæsere osv der også skal have strøm.... og den rette spænding helst...

12

fredag, 22. august 2003, 18:24

hvor kan man købe en billlig ok psu??

13

fredag, 22. august 2003, 18:34

Citeret

hvor kan man købe en billlig ok psu??

På nettet... :))

QTEC 550w koster 375 kr og er pengene værd.

www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404957892

14

fredag, 22. august 2003, 18:39

min skærm blinker også i højre side.. er det et tegn på strømmangel??

eller billedet hopper sådan op og ned og blinker også samtidig!!! den kommer også nogle gange med en fejlrapport og lukkker nettet!!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sebmik" (22.08.2003, 18:40)

15

fredag, 22. august 2003, 19:06

Citeret

min skærm blinker også i højre side.. er det et tegn på strømmangel??

eller billedet hopper sådan op og ned og blinker også samtidig!!! den kommer også nogle gange med en fejlrapport og lukkker nettet!!

Næ, din skræm trækker nok ikke strøm fra din PSU.... Forhåbenligt.... Men det kunne jo være grafikkortet der gjorde det........ Dont know....

Seneste tests og artikler

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

3

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Chivalry annonceret til Playstation 3 og Xbox 360

Torn Banner Studios har netop
Læs Mere

0

Final Fantasy XIII måske på vej til PC

Square Enix har netop tilføjet
Læs Mere

0

ASUS STRIX GeForce GTX 970 billeder

Grafikkortet er monteret med d
Læs Mere

0

MSI GeForce GTX 970 Gaming billeder

Mens vi venter på at NVIDIA fo
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.