Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 10. juli 2006, 21:26

Jeg står og skal købe en ny bærbar, og har fundet en dell, men ved ikke om jeg skal købe den, den kommer til at koste 18000,- ink. forsikring, så det er jo mange penge, så vil lige høre om jeres erfaring?

2

mandag, 10. juli 2006, 22:29

Jeg synes det er lidt mange penge, men ved jo ikke hvor god den er. Jeg har selv en HP Pavilion med Centrino Dual core, og den kører alt hvad den skal. Min FPS i css med grafikken helt oppe kører på omrking 130-150. Jeghar 5 års fuld forsikring på den hvor alt bliver dækket selv hvis jeg taber den eller spilder noget ned i den. Jeg gav 12.000 for det hele.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

3

mandag, 10. juli 2006, 22:33

Citeret

Originally posted by dkp
Jeg står og skal købe en ny bærbar, og har fundet en dell, men ved ikke om jeg skal købe den, den kommer til at koste 18000,- ink. forsikring, så det er jo mange penge, så vil lige høre om jeres erfaring?

Har oplevet nogle ok maskiner fra Dell, men generelt til en for høj pris i forhold til andre mærker.

Specs, og evt. link??

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=11887&sid=[/IMG]

4

mandag, 10. juli 2006, 23:20

Min mor har en 630m, dejlig bærbar - små penge.
Men deres XPS serie er ikke så god, og alt for dyr.. Det skulle føles som noget billigt plastik siger dem der har prøvet dem..

Hvis du skal have en gamer bærbar, så tag og gå efter en zepto, eller en Vega x72 med 17'' 1920x1200 skærm og en Core Duo T2600 med 2 gb ram :)
Vega er et super mærke med super kvalitet og features IMO, har selv en M31'er

Dennis Hansen, dehan.dk

5

mandag, 10. juli 2006, 23:35

Kan klart anbefale HP og deres service er også rigtig god. Men Dells er jo noget bedre end de flestes.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

6

mandag, 10. juli 2006, 23:43

Ikk køb HP de har en rigtig dårlig sevice jeg sendte en com til reperation for 2 år siden de sagde det ikke komme til at koste noet for at få den fragtet men da den kom til bage hvor de ikke gad at lave det fik jeg en ragning på 1200kr for fragt

7

tirsdag, 11. juli 2006, 18:28

Citeret

Originally posted by DeH
Men deres XPS serie er ikke så god, og alt for dyr.. Det skulle føles som noget billigt plastik siger dem der har prøvet dem..

Hvis du skal have en gamer bærbar, så tag og gå efter en zepto, eller en Vega x72 med 17'' 1920x1200 skærm og en Core Duo T2600 med 2 gb ram :)

Nu ikke alle Vega bærbare computere som er super. Muligvis de er blevet bedre til det med tiden. Kunne tyde på det med din model ;)

Men hvorfor købe en bærbar med 17" widescreen? Det bærbare begynder at gå af den.

8

tirsdag, 11. juli 2006, 18:57

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by DeH

Men hvorfor købe en bærbar med 17" widescreen? Det bærbare begynder at gå af den.

Præcis.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.