21

mandag, 10. juli 2006, 16:47

Selv bruger jeg MX310, fordi den vejer lidt. Jeg har ikke oplevet problemer med læsning af overfladen, men nu bruger jeg den heller ikke på et glasbord eller lignende.

Den er hurtig og præcis, dejlig at holde på, kanon holdbar, har 3 års garanti og gode standard skates.

Man kunne vælge en MX510/18 istedet, men hvis du ikke har brug for flere funktioner en hvad du tidligere har nævnt, er en MX310 et fint valg.

Overvej evt en blød måtte (eller bare en der ikke æder skates som Icemat). Mit foretrukne valg er den gamle Steelpad 4D. Den koster heller ikke en formue.

Vil man havde det helt ekstremt hurtigt, kan man benytte en silikone spray samtidig (mener også der er lavet gamerversioner af det), men så skal man bare holde både mus og måtte pinligt rent hele tiden.

MX310 + Steelpad4D.

22

mandag, 10. juli 2006, 17:15

synes ikke den er dårlig formet man skal bare vænne sig til den

24

mandag, 10. juli 2006, 19:39

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK

Citeret

Originally posted by Simon Bay
Razer diamonback er ganske udemærket

Den er bare elendigt formet. Desværre.

For dig måske, men for andre f.eks. mig er det bare det bedste.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

25

mandag, 10. juli 2006, 19:48

Citeret

Originally posted by Troels
Jeg vil gerne lige høre med her, fordi jeg har en Logitech MX510 i rød, og dens "fødder" er næsten helt slidt ned, og jeg har en icemat, som jeg gerne vil bruge, men har ikke brugt den i lang tid nu.
Men har kigget på en G5 og MX518, men har hørt noget om noget teflon som passer til min mus, men ved ikke lige hvor man kan få det henne :crazyeyes:

Håber i kan hjælpe mig :rules:[/quote

øhh troels det ved du da godt hvor du kan få det henne det har vi snakket om? www.gamertape.dk

26

mandag, 10. juli 2006, 19:49

undskyld men manden spørger hva mus i syntes er bedst så er det jo nok ikk meningen at i skal sidde at diskuterre hva der er skod og holde på og ikk folk har jo hver sin smag;):T

System:
Asrock Dual Sata2
AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
Asus EN7600 GT
Maxtor Maxline 3 250 GB
Chill Innovation 450 Watt
2x512 PC3200 Kingston Value Ram
Logitech G11
QcK Heavy
Logitech MX518
Lacie 320 Gb Ekstern HD

27

mandag, 10. juli 2006, 19:54

Citeret

Originally posted by Jeppe

Citeret

Originally posted by Troels
Jeg vil gerne lige høre med her, fordi jeg har en Logitech MX510 i rød, og dens "fødder" er næsten helt slidt ned, og jeg har en icemat, som jeg gerne vil bruge, men har ikke brugt den i lang tid nu.
Men har kigget på en G5 og MX518, men har hørt noget om noget teflon som passer til min mus, men ved ikke lige hvor man kan få det henne :crazyeyes:

Håber i kan hjælpe mig :rules:[/quote

øhh troels det ved du da godt hvor du kan få det henne det har vi snakket om? www.gamertape.dk

Jeg kunne sku da ikke huske siden!? :T

Conroe E6600 @2400Mhz
AsRock conroe-xfire Sata2
Sapphire X1950 Pro 512ddr3
Corsair PC-6400DDR2
WD 320 GB Sata II
Corsair HDX620
Thermaltake Soprano DX

28

mandag, 10. juli 2006, 20:06

det er heller ikk dig jeg hentyder til;)

System:
Asrock Dual Sata2
AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
Asus EN7600 GT
Maxtor Maxline 3 250 GB
Chill Innovation 450 Watt
2x512 PC3200 Kingston Value Ram
Logitech G11
QcK Heavy
Logitech MX518
Lacie 320 Gb Ekstern HD

29

mandag, 10. juli 2006, 23:18

Citeret

Originally posted by cass

Citeret

Originally posted by Hellm@n
Jeg er ved at være træt af min gamle mus, da den ikke altid virker, tror at jeg har slidt endnu en microswitch op...

Men jeg har været væk fra "musemarkedet" i nogle år nu, og jeg aner simpelthen ikke hvad der er det bedste lige for tiden

Jeg har nogle enkelte krav

1. Må ikke være trådløs
2. Skal være med Scroll, og dette skal ikke være trinløs
3. Der skal være Frem/tilbage knapper på den

Håber der er nogen der har lidt mere styr på det...

På forhånd tak for hjælpen :D

jeg kan kun befale the one and only mus intelli mouse 3.0 !
den kan købes her:
www.webdanes.dk <--

ellers er der intelli mouse 1.1 ! også super fed mus (har selv lige købt den)

det er nogle enkle muse ! og der er ikke alt muligt lys (hej razer) eller alt muligt underligt design i dem (hel G5)..

de er bare helt standarde..

ms 3.0 er større end 1.1... så hvis du er til en lille mus.. ville jeg vælge 1.1... ! kan kun anbefale den med en
QcK eller en QcK+ mussemåtte ! :)

Hehe... Har faktisk haft sådan en MS 3.0, og det var sgu også den bedste mus jeg nogensinde har spillet med, men den blev desværre også slidt op... Og jeg syntes ærgelig talt at 460kr for sådan en gammel model er lige lovlig meget, men det er måske bare mig?

30

tirsdag, 11. juli 2006, 09:53

Citeret

Citeret

Originally posted by cass

Citeret

Jeg er ved at være træt af min gamle mus, da den ikke altid virker, tror at jeg har slidt endnu en microswitch op...

Men jeg har været væk fra "musemarkedet" i nogle år nu, og jeg aner simpelthen ikke hvad der er det bedste lige for tiden

Jeg har nogle enkelte krav

1. Må ikke være trådløs
2. Skal være med Scroll, og dette skal ikke være trinløs
3. Der skal være Frem/tilbage knapper på den

Håber der er nogen der har lidt mere styr på det...

På forhånd tak for hjælpen :D

jeg kan kun befale the one and only mus intelli mouse 3.0 !
den kan købes her:
www.webdanes.dk <--

ellers er der intelli mouse 1.1 ! også super fed mus (har selv lige købt den)

det er nogle enkle muse ! og der er ikke alt muligt lys (hej razer) eller alt muligt underligt design i dem (hel G5)..

de er bare helt standarde..

ms 3.0 er større end 1.1... så hvis du er til en lille mus.. ville jeg vælge 1.1... ! kan kun anbefale den med en
QcK eller en QcK+ mussemåtte ! :)

Hehe... Har faktisk haft sådan en MS 3.0, og det var sgu også den bedste mus jeg nogensinde har spillet med, men den blev desværre også slidt op... Og jeg syntes ærgelig talt at 460kr for sådan en gammel model er lige lovlig meget, men det er måske bare mig?

tjaa.. det er jo som man ser på det :)
for en 3.0 er klart den bedste gamer mus på markedet.. ok ja den er gammel.. men hvis du skal ud og købe en g5 koster den jo det samme? hvorfor så ikke købe en der er bedre?

en ms 3.0 er jo ikke gammel fordi den er gammel af model.. den er jo ny når du får den ;)

fordi den kun har 400 eller 800 dpi er det jo lige meget :) så længe det er den bedste :p

ellers prøv 1.1...... den koster kun 280 tror jeg.. og den er NICE ! :D

Bundkort » MSI P965 Neo-F
Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
Kabinet » Xaser |||
CPU » Intel Core 2 duo E6600
RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.