Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 10. juli 2006, 07:26

ja eller sætte den et ekstra køligt sted ;)

System:
Asrock Dual Sata2
AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
Asus EN7600 GT
Maxtor Maxline 3 250 GB
Chill Innovation 450 Watt
2x512 PC3200 Kingston Value Ram
Logitech G11
QcK Heavy
Logitech MX518
Lacie 320 Gb Ekstern HD

22

mandag, 10. juli 2006, 14:43

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Citeret

Originally posted by Jacorik
Jeg har selv D-Link og den bliver for nogle gange for varm. Så nettet ryger en gang immellem i et par secs. Netgear routeren bliver også for varm hvis den står tændt i længere tid af gangen. Men Netgear har en rigtig god rækkevide, men bliver hurtig varm. Det gør D-link ikk så hurtigt.
Det er bare hvad jeg har af erfaring.

Så synes jeg du skulle ringe til deres support og spørge om den skal gøre det. Jeg har nemlig selv en D-Link trådløs router, og den bliver overhovedet ikke rigtig varm. Den bliver kun meget let lun.

Ps. D-Link laver i mine øjne gode produkter, med en fandens god support!

Så har jeg været meget uheldig for jeg har været inde og få byttet min og den næste blev også for varm :boxed: så tror bare at jeg er ekstremt uheldig så.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

23

mandag, 10. juli 2006, 15:04

Har en TopCom WBR-754 SuperG switvh.. den virker bare, går aldrig ned eller lign.. og så er den 108 mbit, hvilket var nice da jeg havde 108 mbit kort (D-link GW-520b, super netkort!), men nu har jeg centrino duo bærbar hvor netkortet kun er 54mbit 8o

Dennis Hansen, dehan.dk

Seneste tests og artikler

5

MSi Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny GeForce 344.11 WHQL driver

Sammen med lanceringen af de n
Læs Mere

0

NVIDIA stopper med tre GeForce 7xxx grafikkort

I forbindelse med lanceringen
Læs Mere

0

Biografpremierer i uge 38

Så er det igen blevet tid til,
Læs Mere

0

Need for Speed Rivals Complete Edition annonceret

EA har annonceret Need for Spe
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.