21

søndag, 17. august 2003, 18:43

Citeret

Originally posted by Brumbassen

Citeret

Originally posted by Macimuz
Nope, har dog ikke prøvet at mute de 2 nævnte, men tak, det vil jeg lige prøve ....

Men så vidt jeg husker sidder den ikke til med jord i ...

ok heller ikke livs nødvændigt men er bare godt for dit hardware og fjerner også en masser støj fra systemet men der er ingen problem med at køre uden :D ;)

har selv lavet udligning på mine maskiner og har købt nogle specille stikdåser med noget trancinbeskyttelse (undskyld min stave fejl) i som skulle beskytte mod over spændinger fra lys nettet til små 50 kr beskytter også telefonen :D :D
nu vænter jeg bare på et tordenvæjr af en anden værden for at se om det virker :D 8) ;)

Fair nok :D

22

søndag, 17. august 2003, 20:07

Det er højst sandsynligt støj fra noget uskærmet i din computer.
Jeg har nogle ekstra USB-tilslutninger i fronten sammen med en ekstra lydudgang. Hvis jeg sætter musen til et af disse usb-stik går det i lyden, det er sådan en slags tikken, når jeg bevæger musen. Der sker lignende ting, når jeg tilslutter andre usb-enheder.

23

mandag, 18. august 2003, 00:51

Ja lige præcis noget i den stil .... Det er der både om man kører USB eller PS2 med sin mus ... Det er sært ... Men faktisk noget i den stil ... Men forstår ikke hvordan det så ikke går i den onboard lyd ...

24

mandag, 18. august 2003, 13:52

Jeg ved godt det lyder sært men nu hvor du ikke har jord på skulle du nok prøve at pille mobo ud af kabinettet og lade det ligge på bordet så det ikke har kontakt med kabinettet det kan være "atmosfærisk" støj frå din psu.

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

25

mandag, 18. august 2003, 14:00

Jeg havde også problemer med braggrundsstøj på min gamle computer.. Indtil jeg en dag satte "mute" på mine cd-drev (da jeg alligevel høre mine CD'er på mit anlæg).
Derefter var der ingen støj..

26

mandag, 18. august 2003, 15:35

Fair nok, afspiller heller ikke musik cd'er på min spand, det foregår i anlægget...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.