1

tirsdag, 12. august 2003, 21:21

Er der nogen, der har nogle erfaringer med heatsinks til grafikkort ram, som vil dele lidt ud af dem?
Jeg har ledt lidt på nettet men jeg synes at udbudet virker lidt begrænset!
Hvor kan man købe nogle ordentlige nogen?

Zulu

2

tirsdag, 12. august 2003, 21:24

Citeret

Originally posted by Zulu
Er der nogen, der har nogle erfaringer med heatsinks til grafikkort ram, som vil dele lidt ud af dem?

Zulu

Du kan se min Her 8o :D 8)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (12.08.2003, 21:24)

3

tirsdag, 12. august 2003, 21:26

Hvis prisen er ligemeget, så er de her super fede syntes jeg :

www.coolerkit.dk/product.asp?product=106

Hvis de bare skal køle lidt uden at ligne noget specielt, så kan du jo bare bruge almindelige "no-name" køleprofiler som fx. :

www.studiedata.dk/search.asp?keyword=vga+k%F8leprofil

4

tirsdag, 12. august 2003, 22:24

Jeg takker for svarene.
De der fra Tweakmonster ser godt lækre ud...
Dem tror jeg at jeg vil overveje, men jeg vil lige se hvormeget kortet kan OC uden først.

Zulu

5

tirsdag, 12. august 2003, 22:50

hvor ka man købe ocz's ram kølere ?

6

onsdag, 13. august 2003, 11:05

Citeret

Jeg takker for svarene.
De der fra Tweakmonster ser godt lækre ud...
Dem tror jeg at jeg vil overveje, men jeg vil lige se hvormeget kortet kan OC uden først.

Zulu

Så lidt. Profiler på GFX-RAM´ene giver ikke rigtigt noget, men det ser da super godt ud :))

7

onsdag, 13. august 2003, 15:35

Du kan også købe de her ddr heat spreadere og slå 2 fluer med et smæk. :D http://www.studiedata.dk/product.asp?product=750&page=1

R7 1800X Win 10
2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
AOC AGON AG271QX Fractal R4
Razer Spex, G602 mus, osv
.

8

onsdag, 13. august 2003, 17:44

Citeret

Originally posted by Razorblade
Du kan også købe de her ddr heat spreadere og slå 2 fluer med et smæk. :D http://www.studiedata.dk/product.asp?product=750&page=1

De der termaltake heatsinks er ikke til en skid... man skal enda have fat i en tang og bukke i dem for at få dem til at sedde ordenligt....

De er sjusket lavet og intet værd...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

9

onsdag, 13. august 2003, 17:48

Citeret

Originally posted by Fed7haS

Citeret

De der termaltake heatsinks er ikke til en skid... man skal enda have fat i en tang og bukke i dem for at få dem til at sedde ordenligt....

Fed7haS

Mine ddr-ram kølere fra TT sidder da fint, har den med en lille køler ovenpå men det bliver stadig sat sammen på samme måde...

10

onsdag, 13. august 2003, 17:52

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Originally posted by Fed7haS

Citeret

Fed7haS

Mine ddr-ram kølere fra TT sidder da fint, har den med en lille køler ovenpå men det bliver stadig sat sammen på samme måde...

Hmm jeg har lige taget et kig på dine billeder af din PC og dine ram.... og jeg er ikke sikker på det er samme system... og hvis det er så tror jeg ikke at dine RAM røre de heatsinks ude i enderne....

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fed7haS" (13.08.2003, 17:53)

11

onsdag, 13. august 2003, 18:08

Her kan man se det.. Og de er sat fast med clipsene ;)
På billederne af mit nye kabi har jeg sat pc 2700 ram i som kun kunne køles på den ene side og derfor klistrede jeg dem bare fast med det termiske tape der er med, så de nye billeder "gælder" ikke i den sammenhæng ;) dog sidder de helt fint....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (13.08.2003, 19:09)

12

onsdag, 13. august 2003, 20:44

Citeret

Zulu

hvad med at lave nogle selv?? koster 20kr ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.