Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 12. august 2003, 17:16

LOL, hvis man har fulgt lidt med i det her forum kan man altså godt se hvem der har styr på det og hvem der ikke har det, og jeg har en fornemmelse af at Devil_DK har rimelig styr på det han laver...

42

tirsdag, 12. august 2003, 17:20

Citeret

Originally posted by Razorblade
Jeg vil sku kalde enhver der kan brænde et gfx kort af for nybegynder og råde dem til at holde pølserne væk fra hardware.

... Jeg vil kalde enhver der udtaler sig om noget de ikke ved noget om for idioter. ;) :))

43

tirsdag, 12. august 2003, 17:31

Citeret

Originally posted by Razorblade
Og at kalde folk for idioter hører vist under "flaming", gør det ikke? X(

hvem har pisset på din sukker mad ?

44

tirsdag, 12. august 2003, 18:11

Citeret

Originally posted by Knoxville
LOL, hvis man har fulgt lidt med i det her forum kan man altså godt se hvem der har styr på det og hvem der ikke har det, og jeg har en fornemmelse af at Devil_DK har rimelig styr på det han laver...

Hah.. så har du aldrig mødt ham....... ;)

45

tirsdag, 12. august 2003, 18:15

DEVIL_DK Har du egentlig ikke været med i en Land Warrior clan?

46

tirsdag, 12. august 2003, 18:18

jo den bedste i dk kan bare ikke huske hvad den hed :)

er du med i en ?

hvad hedder den
spiller du stadig
måske man skulle lege lidt med det igen det er jo et genial spil )

Getalife
pas på jeg ikke laver buler i din dyt :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DEVIL_DK" (12.08.2003, 18:30)

47

tirsdag, 12. august 2003, 18:31

Ja det var et kanon spil.. Jeg var med i *X* Squad. Var det ikke Dream Killerz du var med i ??

48

tirsdag, 12. august 2003, 18:57

de hed noget med delta

49

tirsdag, 12. august 2003, 19:36

Ja jeg kaldte dig en idiot, simpelthen pga. dit meget barnlige indlæg lille ven. DEVIL_DK har haft meget hardware og er vist ikke helt ny - tror godt han ved hvad han laver.

Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
ASUS P5K-VM iG33
ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

50

tirsdag, 12. august 2003, 20:12

LOL tror jeg sku ikke :)) :)) :))

51

tirsdag, 12. august 2003, 22:24

Hvad er det i brokker jer over.. Deres TV-OUT er voldelig nemt at sætte op.. det er at trykke på to skide knapper og så virker lortet.. og så er det at sætte et kabel til ens fjernsyn.. wtf er det svære i det ?... X(

52

tirsdag, 12. august 2003, 22:53

Citeret

Originally posted by supahmuN_
Hvad er det i brokker jer over.. Deres TV-OUT er voldelig nemt at sætte op.. det er at trykke på to skide knapper og så virker lortet.. og så er det at sætte et kabel til ens fjernsyn.. wtf er det svære i det ?... X(

Så re probelmet bare at det ikke virker når man gør det.

Enten er det sort/hvid eller så flimre det helt vildt eller så forsvinder billedet helt.

Nu jeg har fået mit fx 5900 køre det som en drøm
så det var ikke mine kabler mit tv der var fejl på

det er jo muligt jeg bare er for dum til at bruge tvóut
på ati kort LOL

53

onsdag, 13. august 2003, 19:20

det er du sikkert

54

onsdag, 13. august 2003, 19:40

Når man først kan brænde et grafikkort af, så siger det alt om personen, efter min mening :]

Man kan selvfølgelig være uheldig og få en dårlig version, men det er ikke ensbetydende med at mærket er noget lort.

PS. Jeg har aldrig haft problemer med TV-Out ... Dette er mit andet ATI kort, men jeg også et nVidia ... Heller ikke problemer med TV-Out der ...

55

onsdag, 13. august 2003, 20:49

Jeg vil nu også til at blande mig lidt i debatten angående nVidia vs. ATI. Jeg købte selv et ATI radeon 9700 pro kort fra Sapphire for tre ugers tid siden efter trofast at have været hos nVidia i mange år. Jeg blev anbefalet dette af mange venner og læste rosende anmelderser af dette kort, som tilsyneladende kørte Geforce FX kortene langt bagud! Så jeg pungede ud med >2700 kr for et eksemplar af dyret. Havde jeg vidst dengang, hvad jeg ved nu, kan jeg roligt sige at jeg aldrig ville have købt det!

For sikke noget møg. Fejl i bios, fejl i ram, fejl i køling osv. osv. osv.! Det er simpelthen ikke acceptabelt!
Jeg har ikke haft andet end problemer med det kort og jeg kan kun anbefale at man holder sig LANGT væk!

56

onsdag, 13. august 2003, 20:54

Jeg må indrømmer, at min R300 kort fra GigaByte har og er det bedste grafikkort jeg har eget til dags dato!

57

onsdag, 13. august 2003, 20:54

Citeret

Originally posted by Toby1
Jeg vil nu også til at blande mig lidt i debatten angående nVidia vs. ATI. Jeg købte selv et ATI radeon 9700 pro kort fra Sapphire for tre ugers tid siden efter trofast at have været hos nVidia i mange år. Jeg blev anbefalet dette af mange venner og læste rosende anmelderser af dette kort, som tilsyneladende kørte Geforce FX kortene langt bagud! Så jeg pungede ud med >2700 kr for et eksemplar af dyret. Havde jeg vidst dengang, hvad jeg ved nu, kan jeg roligt sige at jeg aldrig ville have købt det!

For sikke noget møg. Fejl i bios, fejl i ram, fejl i køling osv. osv. osv.! Det er simpelthen ikke acceptabelt!
Jeg har ikke haft andet end problemer med det kort og jeg kan kun anbefale at man holder sig LANGT væk!

jeg har aldrig haft problemer med mit 8)

58

onsdag, 13. august 2003, 20:59

Citeret

Originally posted by Toby1

Mon ikke nvidia også har mandagskort :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

59

onsdag, 13. august 2003, 21:01

delta elite killers.......

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT
4 X 512 mb DDR400
Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

60

onsdag, 13. august 2003, 21:02

Jo absolut, men prøv at se på sapphires hjemmeside: www.sapphiretech.com og gå ind på deres technical support forum. Se lige hvor mange posts der er der! Det er vist ikke bare et enkeltstående tilfælde.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.