Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 12. august 2003, 17:00

Manden har da ret, man har da aldrig set TDC gå ned i pris eller give gratis boost som både Tele2 og CC gør det for tiden. Det kan TDC da lære lidt af. Grunden til jeg skitfter er ikke så meget for at få billigere net, men mere for at droppe TDC, som efter min mening holder priserne i vejret.

22

tirsdag, 12. august 2003, 17:10

Citeret

Originally posted by DEEF
Manden har da ret, man har da aldrig set TDC gå ned i pris eller give gratis boost som både Tele2 og CC gør det for tiden. Det kan TDC da lære lidt af. Grunden til jeg skitfter er ikke så meget for at få billigere net, men mere for at droppe TDC, som efter min mening holder priserne i vejret.

Nej, knægten har ikke ret.... Hvis han havde skrevet som dig "jeg har ikke set det" så ville det være okey, men han påstår jo noget som ikke passer... ;)

... Øhh.. Hvordan kan TDC holde priserne i vejret ?... Nu er du ikke en af dem der stadig tror at TDC har monopol vel for så trænger du sgu til at vågne op og lugte til kaffen... Det er intet værrere end folk der udtaler sig om noget de ikke ved noget om fordi de ikke følger med i verdens gang... :]

Undskyld at jeg siger det som det er, men jeg forstår nu bare ikke folk nogen gange... Jeg vil dog heller ikke have TDC som udbyder af noget som helst, men det er fordi jeg kan spare lidt håndører ved at finde en anden somregl. Service er ikke noget jeg har brug for.

23

tirsdag, 12. august 2003, 20:41

Citeret

ok tjaa december sidste år opgraderede vi 1000 ADSL forbindelser til den dobbelt båndbredde i en måned gratis - dette tæller måske ikke ?
Og hvordan skal man kunne holde prisen i vejret? Den pris de andre betaler for kobber er fastsat af Telestyrelsen og bliver sat ned hvert år.
Det hele skal løbe rundt og alle forbindelser har nået en mindste pris nu og alle ligger og roder i det leje.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

24

tirsdag, 12. august 2003, 20:46

Citeret

Originally posted by dkwolf
ok tjaa december sidste år opgraderede vi 1000 ADSL forbindelser til den dobbelt båndbredde i en måned gratis - dette tæller måske ikke ?
Og hvordan skal man kunne holde prisen i vejret? Den pris de andre betaler for kobber er fastsat af Telestyrelsen og bliver sat ned hvert år.
Det hele skal løbe rundt og alle forbindelser har nået en mindste pris nu og alle ligger og roder i det leje.

Nej, for TDC er bare monopol-skurken og skal ned med nakken !... Så er det ligemeget om tingene ændre sig. Man behøver da ikke at følge med i hvad der sker rundt omkring i verden for at sige at sådan ER det bare.

........Øhh... I dont think so.... :] :] :] *G*

Det lyder lidt ligesom som Bush den krigsliderlige nathue. *G* :]

25

tirsdag, 12. august 2003, 20:50

hehe rotte :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Santa_From_Hell

Gæst

26

torsdag, 14. august 2003, 14:59

En af mine venner sidder med 10Mbit og det er hver vej hehe (dumme svin) X(

til kun 400kr om måneden, total lucky igennem bredbaandsbolaget.... han bor på østerbro

27

torsdag, 14. august 2003, 15:34

Det er lidt det jeg mener, når der er nogen der kan få rigtigt bredbånd til 400,- pr måned. Så burde alm. internet 2Mbit/512 da ikke koste mere end 150,- pr. måned. Om det er TDC eller telestyrelsesen der holder priserne i vejret ved jeg ikke, det ved Rotten og Ulven langt bedre end jeg. :]

Men det virker bare forkert.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (14.08.2003, 15:35)

28

torsdag, 14. august 2003, 17:04

Det der virkelig er latterligt er at vi sidder og fedter med sådan nogle små linier her i DK.
I Sverige sidder alm. børnefamiler som standard jo med 1 til 10mb linier. Øv ! :evil:

29

torsdag, 14. august 2003, 17:07

Citeret

Originally posted by Aerial
Det der virkelig er latterligt er at vi sidder og fedter med sådan nogle små linier her i DK.
I Sverige sidder alm. børnefamiler som standard jo med 1 til 10mb linier. Øv ! :evil:

ja men så'n bliver det ved med at være end til TDC ikke har så mange penge som de har + de har også monopol på en masse.. alle andre der giver adsl køre jo i gennem TDC (så vidt jeg ved) så hvad hjælper det at havde noget andet ?

30

torsdag, 14. august 2003, 17:09

Citeret

Originally posted by JnP
ja men så'n bliver det ved med at være end til TDC ikke har så mange penge som de har + de har også monopol på en masse.. alle andre der giver adsl køre jo i gennem TDC (så vidt jeg ved) så hvad hjælper det at havde noget andet ?

31

torsdag, 14. august 2003, 17:14

Citeret

Det er lidt det jeg mener, når der er nogen der kan få rigtigt bredbånd til 400,- pr måned. Så burde alm. internet 2Mbit/512 da ikke koste mere end 150,- pr. måned. Om det er TDC eller telestyrelsesen der holder priserne i vejret ved jeg ikke, det ved Rotten og Ulven langt bedre end jeg. :]

Men det virker bare forkert.

hehe der er ingen der holder prisen i vejret... ;)
Nu skal du også lige huske på et de 10Mbit de kan få i sverige og få steder i DK - er lavet til meget små områder og typiske ikke kan fås mere end i 3-4 byer i enten Sverige og DK -> nu kan en 2Mbit aDSL leveres til ca 80% af ALLE hjem i DK ;)

32

torsdag, 14. august 2003, 17:16

Citeret

ok almindelige børnefamilier som bor i en af de vist nok måske 5 byer i Sverige som kan få BBB - hvis du bor ude for så er det bare skide ærgeligt, men TDC kan levere en 2Mbit til 80% DK ! den vil jeg gerne se BBB prøve at matche ;)

33

torsdag, 14. august 2003, 17:18

Citeret

Originally posted by JnP

Citeret

tjaa FORKERT! ;) CC/Tiscali/Orange har deres eget udstyr - de køber dog kobberet af TDC, men de kan jo bare ligge deres egne kabler i jorden men det koster *host* *host* et par milliarder eller 2 at begynde på

34

torsdag, 14. august 2003, 17:23

Citeret

Citeret

Originally posted by JnP

Citeret

tjaa FORKERT! ;) CC/Tiscali/Orange har deres eget udstyr - de køber dog kobberet af TDC, men de kan jo bare ligge deres egne kabler i jorden men det koster *host* *host* et par milliarder eller 2 at begynde på

ja ved sq godt det kun er cabler de ikke har selv, men efter som det så er tdc skal de jo låne det, det koster penge, så et eller andet sted er TDC stadig med til at bestemme prisen hos dem... det er jo LAMT... TDC er lamt.. har ikke haft andet end probs med dem...

35

torsdag, 14. august 2003, 17:29

Citeret

Originally posted by JnP
ja ved sq godt det kun er cabler de ikke har selv, men efter som det så er tdc skal de jo låne det, det koster penge, så et eller andet sted er TDC stadig med til at bestemme prisen hos dem... det er jo LAMT... TDC er lamt.. har ikke haft andet end probs med dem...

nu er det sådan at hvis du kender dine fakta så bestemmer TDC IKKE prisen på rå kobber kabler - den pris sættes af Telestyrelsen og skal vist nok sættes ned med et par % hvert år. Så inden for meget kort tid vil TDC tabe massere af penge på det og de penge skal så komme et andet sted fra jo....
Og igen det er jo fair nok at betale leje af kabel - sjovt nok skal både kobber og fiber kabler vedligeholdes og tro mig det koster kassen at drive et telenet.
Så indtil du har dine fakta korrekt så bland dig ikke men sådanne kommentar....
At du så har haft problemer med TDC er jo uheldigt men derfor behøver du ikke komme med forkerte oplysninger.

36

torsdag, 14. august 2003, 17:31

Citeret

Originally posted by JnP

Citeret

Citeret

Originally posted by JnP

Citeret

Nej, det er der lamt er at du udtaler dig om noget som du TYDELIGVIS ikke ved noget om. Intelligente folk holder kæft når de ikke ved noget om et bestemt emne istedet for at komme med udtagelser som ikke holder vand. ;)

37

torsdag, 14. august 2003, 17:33

Har fået det samme af vide og det er jo ikke så dårligt at blive boostet fra en 256/128 til 2mbit fordi TDC ikke kan følge med :))
For min skyld kan TDC være så langsomme de vil de fatter alligevel totalt kegle! mit internet kører totalt råddent og de fatter kegle af at fikse det... Endda en teknikker har været herude og sige det kører "normalt" ja juuuuhuuu mit net går ned hver 2 time eller noget, TOTALT PROVO.
Anyway lige for at sige noget andet :)
Grillrotten jeg er enig med dig i bush er en krigsliderlig nathue, måske ville jeg sige noget mere men det er vidst nok til *censur* :D

38

torsdag, 14. august 2003, 17:37

Citeret

Originally posted by MystikDK
Har fået det samme af vide og det er jo ikke så dårligt at blive boostet fra en 256/128 til 2mbit fordi TDC ikke kan følge med :))
For min skyld kan TDC være så langsomme de vil de fatter alligevel totalt kegle! mit internet kører totalt råddent og de fatter kegle af at fikse det... Endda en teknikker har været herude og sige det kører "normalt" ja juuuuhuuu mit net går ned hver 2 time eller noget, TOTALT PROVO.
Grillrotten jeg er enig med dig i bush er en krigsliderlig nathue, måske ville jeg sige noget mere men det er vidst nok til *censur* :D

hehe kan jeg godt se :) ikke dårligt at gå fra 256->2048
Smid mig dit tlf nummer eller 12 cifrede nummer i en PM så kigger jeg da på den hvis det skal være :)

39

torsdag, 14. august 2003, 17:38

Citeret

Originally posted by MystikDK

øøh ja tdc fatter nada... vi ringede til en TLF tekniker første gang sagde han der ikke var noget galt, ja klart vores tlf kunne ikke ringe, så er der jo ikke noget galt med den, anden ting er at TDC ikke fatter noget af de TLF'er de selv sælger os, han bedt os om brugsanvisning fordi han ikke kunne finde ud af TLF'en som de har solgt os... det skulle man da mener han skulle kunne ?!

40

torsdag, 14. august 2003, 17:58

Citeret

nej det er faktisk forkert.. sverige er net de flerest steder MEGET dyrer end i DK, kender en der har boede der i 3 år de giver det samme for en 256/128 som vi giver for 512/512 så ved ikke om det er billigt der? og hun siger jo længer op i mod nord du kommer i sverige jo dyrer er det... det er kun dem der har det der lige som BBB der har det billigt efter hvad hun sagde.. så det vil jeg da tro på.. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.