Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 11. august 2003, 17:22

Kære x

Som følge af Tele2's store succes med at tilbyde ADSL har TDC desværre
store problemer med at oprette alle Tele2ADSL forbindelser i deres netværk
inden for aftalt tidsrum. Det betyder, at vores leveringstid i nogle
tilfælde desværre kan være væsentligt længere end de normale 4-5 uger.

TDC arbejder hårdt på at oprette alle Tele2ADSL forbindelser hurtigst
muligt, men kan desværre først bekræfte installationsdatoer over for Tele2
midt i august måned. Vi beklager meget, at din ADSL forbindelse således
forsinkes. Som en kompensation opgradere Tele2 din ADSL forbindelse til
2048/512 kbit/s fra 1. oktober frem til 31. december 2003, uden det koster
dig ekstra. Der tages dog forbehold for, om din linje kan bære 2048/512
kbit/s. Hvis vi ikke kan booste din forbindelse til 2048/512 kbit/s, så
opgradere vi din ADSL forbindelse til den højest mulige hastighed.

Vi sender dig en bekræftelse på din installationsdato senest medio august,
eller lige så snart vi har bekræftelsen fra TDC. Du kan også selv løbende
se status på din ADSL ordre via Tele2ADSL online service. På adressen
http://www.tele2adsl.dk/status kan du finde oplysninger om din ADSL ordre
samt installationsdato og tidspunkt. For at få en status på din ADSL
ordre, skal du benytte nedenstående brugernavn og adgangskode:

Brugernavn:x
Adgangskode: x

Venlig hilsen
Tele2ADSL kundeservice

P.S. Besvarelser på denne e-mail læses ikke. Hvis du har spørgsmål vedr.
Tele2ADSL, kan du skrive til info@tele2adsl.dk.

2

mandag, 11. august 2003, 17:29

Det var da flinkt gjort af dem.. :D
Men jeg kommer til at tænke på dem der har bestilt 2mbit i forvejen..? Får de det så billigere mon?

Ohh well.. Jeg kan være ligeglad.. :D Betaler ikke for min..

3

mandag, 11. august 2003, 17:46

Ja, hvad med min 2MBit.. wtf... de må betale min gratis de første 6 måneder.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

4

mandag, 11. august 2003, 18:11

Vil sige at det også lidt er Tele2 skyld - det er ikke lige helt nemt at oprette ca. 10.000 aDSL forbindelser på så kort tid som de ville......
Så det er ikke kun TDCs skyld men også deres egen. Men ellers flinkt nok af dem da :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dkwolf" (11.08.2003, 18:12)

5

mandag, 11. august 2003, 18:13

Gad vide om Tele2 nogensinde lærer at drive en ordenlig forretning... :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (11.08.2003, 18:13)

6

mandag, 11. august 2003, 18:16

Citeret

Originally posted by GrillRotten

naa de bliver ligeså skod som tdc det er 100

7

mandag, 11. august 2003, 18:23

Citeret

Originally posted by Disc0ne

Sidst jeg tjekkede klarede de sig da meget godt. ;) ... Kunderne må vel syntes det samme siden de har så mange kunder. ;)

:))

8

mandag, 11. august 2003, 18:32

Har lige fået linie igen og valgte CC !
Jeg har haft dem tidligere og der er jeg sikker på at alt fungerer som det skal 8)

Yderligere bryder jeg mig ikke om at nogen ikke leverer router med - og andre kræver ekstra betaling for ip-adresser osv. Det er noget værre pladder :evil:

Jeg har sg* nok at gøre med at holde maskinerne igang. Gider ikke os' til at bekymre mig om nettet ;)

9

mandag, 11. august 2003, 18:39

Citeret

jeg er sq ved at være godt træt af tele2, har dem kun som fastnet, indtil for ca. 8 mdr. siden havde jeg bare privat abonnement hos dem, jeg fik så et tilbud om at komme med ind under min arbejdsplads erhvervs abonnement.
det fortryder jeg bittert at jeg sagde ja til, aldrig før har jeg haft så mange problemer med dem og fået så mange regninger fra dem ??.
så nu har jeg med nød og næppe fået lov til at få privat abonnement igen, det er så meget godt bortset fra at de stadig ikke kan finde ud af jeg kun har et nummer og skal kun have 1 regning.... totalt kaos,, fik en meget sjov regning på et tidspunkt på minus 48 kr at betale senest ??? whatttt den fik jeg sjovt nok anulleret. så den sidste regning jeg fik fra dem, eller rettere 2 stk. på forskellige kundenummere, betalte den rigtige og anulleret den forkerte, også kommer der sq en rykker på den der var blevet anulleret... damn der knækkede filmen sq, stakkels dame som jeg snakkede med hos tele2 X(
så hvis den næste regning ikke er som den skal være så er det hello TDC here i come

det skal lige siges at indtil det der erhvervs sjov har jeg ikke haft et eneste problem med dem, og var faktisk glad for at være kunde der
ps. det her er en forkortet version

10

mandag, 11. august 2003, 18:44

uha Grill ! Er det ex'en på dit avatar ?? *G*

11

mandag, 11. august 2003, 18:48

Citeret

Citeret

Sidst jeg tjekkede klarede de sig da meget godt. ;) ... Kunderne må vel syntes det samme siden de har så mange kunder. ;)

:))

nok fordi de er for familien danmark syntes de er for dyre og deres support arbejdere er for dumme

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DmK" (11.08.2003, 18:49)

12

mandag, 11. august 2003, 18:49

Citeret

Originally posted by Aerial
uha Grill ! Er det ex'en på dit avatar ?? *G*

... Det kender jeg ikke noget til. :)) *G*

13

mandag, 11. august 2003, 18:50

Citeret

nok fordi de er for familien danmark syntes de er for dyre og deres support arbejdere er for dumme

Tja... Jeg har aldrig mødt en supporter der ikke var dåååm.... Har dog været heldig med CyberCity et par gange. ;)

14

mandag, 11. august 2003, 21:36

Citeret

Har lige fået linie igen og valgte CC !
Jeg har haft dem tidligere og der er jeg sikker på at alt fungerer som det skal 8)

Yderligere bryder jeg mig ikke om at nogen ikke leverer router med - og andre kræver ekstra betaling for ip-adresser osv. Det er noget værre pladder :evil:

Jeg har sg* nok at gøre med at holde maskinerne igang. Gider ikke os' til at bekymre mig om nettet ;)

tjaa at flere globale ip koster er fair nok - det koster kassen af have så mange IP'er og få dem regged hos Ripe - tja hvis du vil have router så kan man selv bestemme, det er jo ikke helt nemt at gøre til CC.
Vil også sige at CC er mere til "nørder" og Tele2 følger TDC modellen med at lave det mere til Hr og fru DK da der er et meget større marked der. Hvis Tele2 havde lavet deres som CC ville det nok ikke have gået så godt da det ville kræve enormt arbejde at få det i gang. Selv om jeg er hos TDC så vælger jeg en CC forbindelse når jeg forhåbentlig snart flytter - da jeg ikke har brug for nogen telefon.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

15

mandag, 11. august 2003, 21:46

Jeg har kun været glad for tele2 det er da også et tegn på service at give en 2mbit opkobling som kompensation for ventetiden det ville tdc fanme´ikke have gjort :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

16

mandag, 11. august 2003, 21:50

Citeret

Originally posted by Johnny
Jeg har kun været glad for tele2 det er da også et tegn på service at give en 2mbit opkobling som kompensation for ventetiden det ville tdc fanme´ikke have gjort :D

hehe vil mere kalde det er tegn på at de ikke ønsker at man lige skal opsige ens forbindelse ;)
- ahh det skal du nu ikke sige, sidste år omkring jul satte vi ca 1000 aDSL forbindeler op til dobbelt båndbredde i en måned gratis :)

17

mandag, 11. august 2003, 21:53

Citeret

Originally posted by dkwolf
Selv om jeg er hos TDC så vælger jeg en CC forbindelse når jeg forhåbentlig snart flytter - da jeg ikke har brug for nogen telefon.

Teknikerbesøget hos mig i sidste uge varede under 5 minutter. (bruger heller ikke telefon).

Jeg har det fint med at have en udbyder hvor nettet bare fungerer. At man så kan få lov til at smide ligeså mange comp's på linien som det passer en er jo bare dejligt. Har nok lidt den der Big Brother fobi, så jeg nyder at have en udbyder hvor man kan tweake det hele selv :)

18

mandag, 11. august 2003, 21:56

Citeret

Citeret

Selv om jeg er hos TDC så vælger jeg en CC forbindelse når jeg forhåbentlig snart flytter - da jeg ikke har brug for nogen telefon.

Teknikerbesøget hos mig i sidste uge varede under 5 minutter. (bruger heller ikke telefon).

Jeg har det fint med at have en udbyder hvor nettet bare fungerer. At man så kan få lov til at smide ligeså mange comp's på linien som det passer en er jo bare dejligt. Har nok lidt den der Big Brother fobi, så jeg nyder at have en udbyder hvor man kan tweake det hele selv :)

tjaa mit har nu kørt i 3 år med max 1½-2 dags nedbrud så det vil jeg da sige er godt :)
Tjaa med en router til 300kr er det jo heller ikke noget problem og smide flere putere på uden nogle problemer - og tjaa BB ? hmmm vil sige at CC nok er lige så meget BB som TDC er *G*
Men ja CC Boost er nice, men damn det må havde kostet en formue og et lille hul i den software og de har et problem ;)

19

tirsdag, 12. august 2003, 01:41

Citeret

Men ja CC Boost er nice, men damn det må havde kostet en formue og et lille hul i den software og de har et problem ;)

Boost roX - hvis du finder et hul siger du bare til ;)

Har forresten lige set at de begynder at tilbyde 8mbit linier (godtnok ikke til private endnu) til 3K om måneden ! Aaaavv 8o

20

tirsdag, 12. august 2003, 16:24

Citeret

Originally posted by Johnny

*LOL* - Som taget ud af munden på en der ikke ved hvad han snakker om.... :)) *G* :]

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.08.2003, 16:25)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.