Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 7. maj 2006, 17:34

"Ny DisplayPort standard på vej
Nogle af de helt store spillere på markedet, Dell, Lenovo og HP er gået sammen om den nye DisplayPort standard for digitale skærme og enheder.

Grunden til samarbejdet er, at standarder som DVI-I, DVI-D, UDI og HDMI der kan være svære at overskue. Derfor vil firmaerne nu samarbejde om brugen af den nye DisplayPort, der er VESA godkendt.

DisplayPort er bagud kompatibel med DVI, men giver mulighed for et bedre billede i HD via en større båndbredde. Spændende at se om andre bakker op om den nye standard. "<- oprindeligt skrevet af Martin

mit spørgsmål: bør man vente lidt med at købe sig et fladskærms tv?

2

søndag, 7. maj 2006, 18:00

ja det ville jeg afgjort sige...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

søndag, 7. maj 2006, 18:24

Det er altid bedre at vente, uanset hvornår du køber, så vil det altid være forældet samme dag du køber det.
Men selvfølgelig skal du jo selvfølgelig købe nyt tv hvis du har brug for ét nyt, men hvis du kan vente, så er det nok en god idé :)

Ved da at jeg sagtens har råd til et ordentligt LCD-TV, men min gamle 32" klods klarer sig ganske godt, så den bliver lidt endnu :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

4

søndag, 7. maj 2006, 19:51

hvornår tror i man kan forvente at se tv der bruger de nye porte på markedet? i ved det sikkert ikke - men wth spørger alligevel :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.