1

lørdag, 29. april 2006, 19:16

Jeg har et Asrock P4S55FX+ bundkort, hvor processoren sansyneligvis er gået.

Men skal jeg have en celeron i eller kan jeg vælge en Pentium 4?

I samme omgamg vil jeg lige høre jeres mening om det kan være min processor der er gået.
Jeg kan ikke starte min computer op, den kommer frem med meddelse om at computeren ikke blev lukket rigtig ned, og jeg kan vælge at starte almindelig eller i fejlsikret tilstand.
Ligemeget hvad jeg vælger så kører den ca 2 sekunder, så kommer der sort skærm.
Hvis jeg prøver at boote fra min win xp cd, går den i sort skærm lige inden jeg skal vælge om jeg vil reparere eller installere på ny.

Jeg har prøvet at skifte hd og ram med nogle jeg ved virker, men det hjalp ikke på maskinen.

Kan I komme med nærmere oplysninger om hvaad der kan være galt?

2

lørdag, 29. april 2006, 20:06

Virker blæseren på CPU'en, altså er den for varm? Prøv lige og mærke på køleelementet.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

3

tirsdag, 2. maj 2006, 12:21

Citeret

Virker blæseren på CPU'en, altså er den for varm? Prøv lige og mærke på køleelementet.

Blæseren kører fint og den bliver ikke varm.

Men jeg har bestilt en ny celeron processor.

4

tirsdag, 2. maj 2006, 12:26

umiddelbart en dum beslutning.....men du skriver jo ikke om den skal bruges til noget krævende....og celeron er blevet bedre.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

5

tirsdag, 2. maj 2006, 19:54

Citeret

Originally posted by ManU_4ever
Jeg har et Asrock P4S55FX+ bundkort, hvor processoren sansyneligvis er gået.

Men skal jeg have en celeron i eller kan jeg vælge en Pentium 4?

I samme omgamg vil jeg lige høre jeres mening om det kan være min processor der er gået.
Jeg kan ikke starte min computer op, den kommer frem med meddelse om at computeren ikke blev lukket rigtig ned, og jeg kan vælge at starte almindelig eller i fejlsikret tilstand.
Ligemeget hvad jeg vælger så kører den ca 2 sekunder, så kommer der sort skærm.
Hvis jeg prøver at boote fra min win xp cd, går den i sort skærm lige inden jeg skal vælge om jeg vil reparere eller installere på ny.

Jeg har prøvet at skifte hd og ram med nogle jeg ved virker, men det hjalp ikke på maskinen.

Kan I komme med nærmere oplysninger om hvaad der kan være galt?

din cpu fejler ikke noget hvis den gjode ville den jo ikke kunne skrive noget
har du prøvet at resette bios og loade defalt ?

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
4x4gb Dominator 2133mhz
Corsair AX1200
2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
3x DD5. Dual loop
3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
XSPC Cube

6

lørdag, 6. maj 2006, 11:05

Det lyder måske dumt, men jeg tror måske bare det var en fejl i programmet Alcohol 120%. Jeg har skiftet alle dele en ad gangen og efter jeg havde sat nyt bundkort i fik jeg fejlmeddelsen at filen:a347bus.sys ikke kunne loades.

Efter en søgning på google fandt jeg ud af problemet. Filerne er nu manuelt fjernet og er i gang med en rep. af windows.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.