21

mandag, 11. august 2003, 15:33

Det er vel sådan set en smagssag.

Jeg valgte pro til at starte med, da jeg vil være sikker på at jeg ikke går glip af nogle indstillingsmuligheder ;)

Hvis du er den type der f.eks spiller meget og måske er til OC kan det jo være ligemeget om det er det ene eller andet.

Men jeg er mere til at få tweaket netværk mellem XP og 2 linuxmaskiner og efter hvad jeg kunne forstå på artiklen, er det mht sikkerhed, flerbrugersystem osv at du virkelig kan mærke en forskel.

22

mandag, 11. august 2003, 20:14

Det var forståeligt dansk tak skal du. Det var bare det jeg ville vide, da oc og spil er det primære så er home da fin hvad med at tweake win xp vil home hæmme mig der?
at ændre ting i msconfig, regedit og andre det er da det samme ik´ :))

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

23

mandag, 11. august 2003, 21:12

Citeret

Originally posted by Johnny
Det var forståeligt dansk tak skal du. Det var bare det jeg ville vide, da oc og spil er det primære så er home da fin hvad med at tweake win xp vil home hæmme mig der?
at ændre ting i msconfig, regedit og andre det er da det samme ik´ :))

Mest af alt der det muligheden for flerbrugersystem og sikkerhed derimellem der er anderledes. I min første post i denne tråd skrev jeg også IIS (Internet Information Server) heller ikke er inkl. i home. Hvis man nu skulle være interesseret i at hoste sin egen webserver.

Selvom jeg sidder med 3 maskiner derhjemme har jeg ikke oplevet nogle ting endnu under XP hvor en home ikke kunne have klaret skærene ;)

Forresten hvis du synes regedit og msconfig er spændende at rode med, kan du prøve at gpedit.msc i system32 folderen. ;)

24

mandag, 11. august 2003, 21:29

det er også en af dem jeg kan bare ikke huske hvad de alle hedder.Jeg har en guide fra tweaktown hvor man tweaker win xp og det virker :D

25

tirsdag, 12. august 2003, 15:31

hmm nu har jeg lige set getalife skrive at win xp home ikke understøtter ht er der nogen der ved det med sikkerhed, for så er det da nogen dårlige penge at spare da min næste opgradering vil være en c-processor :rolleyes:

26

tirsdag, 12. august 2003, 22:54

Er der virkelig ikke nogen der ved om xp home understøtter hyper treading ?(

Edit: nu fandt jeg da selv noget som må betyde at xp home understøtter ht

http://support.microsoft.com/default.asp…kb;en-us;810231

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Johnny" (12.08.2003, 23:11)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.